تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حيا زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819853359




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اماکن ورزشی آبادان به منظور میزبانی مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان بررسی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اماکن ورزشی آبادان به منظور میزبانی مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان بررسی شد آبادان- ایرنا-رییس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت :دبیر فدراسیون کشتی ایران امروز چهارشنبه به منظور دادن امتیاز میزبانی مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان به آبادان از اماکن ورزشی و هتل های این شهرستان بازدید کرد و در این بازدید اماکن ورزشی و هتل های آبادان مورد بررسی قرار گرفتند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، پیمان ادیبی در این مورد به خبرنگار ایرنا گفت : در این برنامه حمید بنی تمیم از اماکن ورزشی و هتل های آبادان شامل مجموعه ورزشی 17 شهریور، سالن کوثر، هتل کاروانسرا و هتل آزادی آبادان بازدید کرد و این اماکن مورد بررسی قرار گرفتند.
وی ادامه داد: این اماکن مورد تایید فدراسیون کشتی قرار گرفتند و منتظر جواب نهایی آنها برای گرفتن امتیاز میزبانی مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان هستیم.
وی خاطرنشان کرد:این مسابقات آذرماه امسال به میزبانی ایران برگزار می شود اما هنوز شهر میزبان این مسابقات مشخص نشده است. ما برای میزبانی این مسابقات درخواست خود را به فدراسیون کشتی کشور داده ایم و برای گرفتن این میزبانی امید زیادی داریم.
7104/7279 **1581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن