تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):گريه مؤمن از (درون) دل اوست و گريه منافق از (ظاهر و) سرش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820303252




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقرار حوزه علمیه سبب تغییر و تحول اساسی به ویژه در بخش فرهنگی در شهر بهار شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نماینده مردم بهار و کبودر آهنگ در خانه ملت: استقرار حوزه علمیه سبب تغییر و تحول اساسی به ویژه در بخش فرهنگی در شهر بهار شده است خبرگزاری پانا: نماینده مردم بهار و کبودر آهنگ در خانه ملت گفت: استقرار حوزه علمیه سبب تغییر و تحول اساسی به ویژه در بخش فرهنگی در شهرستان بهار شده است.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ساعت 11:53



به گزارش خبرگزاری پانا، جلسه بررسی مشکلات حوزه علمیه صدیقه کبری (س) خواهران شهرستان بهار برگزار شد. در این جلسه ابتدا امام جمعه بهار گفت: حوزه های علمیه مراکز فرهنگی هستند که باید مورد توجه قرار گیرند چرا که میتوانند علاوه بر تبلیغ دین در سایر عرصه ها نیز نقش آفرینی کنند. حجت الاسلام حاتم نیا اضافه کرد :این مدرسه دارای 200 نفر طلبه فعال است وهمه خیران و معتمدین و عموم مردم شهرستان چه به لحاظ حمایت‌ها‌ی مادی و چه حمایت‌های فکری و معنوی باید یاری گر این حوزه باشندو دانش آموختگان که سرمایه عظیمی هستند مورد حمایت قرار گیرند. در ادامه فرماندار بهار در سخنانی، از فعالیت ها و اقدامات این حوزه در راستای ترویج علوم دینی و اسلامی، قدردانی کرد. مرادی پناه خطاب به مدیریت و طلاب حوزه علمیه صدیقه کبری (س) اظهار داشت: صبر، صلابت و بزرگی شما بهترین نمونه برای ارایه الگوی عملی اخلاق و معنویت اسلامی در اقشار مختلف جامعه بویژه بانوان است و این همه، شایسته تقدیر و مایه مباهات است. در ادامه نماینده مردم بهار و کبودر آهنگ در خانه ملت گفت: احداث حوزه علمیه علاوه بر توسعه همه جانبه منطقه در ارتقای سطح فرهنگ شهرستان نیز تاثیر بسزایی دارد. محمد علی پور مختار با اشاره به نامگذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از مردم و مسئولان خواست برای تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش کنند. وی با اشاره به اهمیت و نقش جایگاه حوزه علمیه در ارتقای فرهنگی منطقه افزود: استقرار حوزه علمیه سبب تغییر و تحول اساسی به ویژه در بخش فرهنگی در این شهرستان شده است و باید بیشتر به مباحث فرهنگی توجه کنیم تا از انحرافات جلوگیری شود. پورمختار حوزه‌های علمیه را مراکز معنوی، فرهنگی و محل رشد باورهای دینی و مذهبی و اعتقادی مردم بیان کرد و راه اندازی آن را از ضروریات جامعه دانست. در ادامه این جلسه عیوضی مدیر حوزه علمیه خواهران بهار به بیان مسائل و مشکلات این حوزه پرداخت.  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن