تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813093429




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو هزار تماشاگر با هزینه دولت الجزایر به برزیل اعزام می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دو هزار تماشاگر با هزینه دولت الجزایر به برزیل اعزام می شوند گناوه - ایرنا - وزیر ورزش الجزایر گفت: دو هزار هوادار الجزایری با هزینه دولت برای حمایت از تیم ملی فوتبال این کشور به مسابقات جام جهانی برزیل اعزام می شوند.


به گزارش ایرنا از الدوری والکاس قطر، «محمد تهمی» در جمع اعضای کمیته اعزام هواداران به جام جهانی 2014 برزیل، افزود: وزارت ورزش الجزایر در بهترین جایگاه ورزشگاه های محل بازی تیم ملی فوتبال الجزایر برای هواداران بلیط های 175 دلاری تهیه کرده تا تماشاگران الجزایری در بهترین جایگاه استادیوم به تشویق تیم ملی این کشور بپردازند.
وی اظهار کرد: تاکنون وزارت ورزش شش هزار قطعه بلیت درجه یک برای سه دیدار مرحله نخست تیم ملی فوتبال الجزایر در رقابت های جام جهانی 2014 برزیل خریداری کرده است.
وزیر ورزش الجزایر اظهار تصریح کرد: دولت تصمیم دارد تا آخرین دیدار الجزایر حتی در صورت صعود به مراحل بعدی، کلیه هزینه های تماشاگران از قبیل اقامت، تغذیه و بلیت را پرداخت کند.
وی گفت: مقدمات اولیه اعزام هواداران الجزایری به برزیل اتمام شده و تنها بحث ویزا و واکسیناسیون هر یک از تماشاگران اعزامی به برزیل باقی مانده که تا زمان اعزام برطرف خواهد شد.
وزیر ورزش الجزایر افزود: گرچه اعزام این تعداد هوادار به برزیل بارمالی فراوانی بردوش دولت قرار می دهد، اما این کار برای حمایت از تیم ملی فوتبال الجزایر در جام جهانی 2014 برزیل ضروری است.
تیم ملی فوتبال الجزایر در جام جهانی برزیل که کمتر از 45 روز دیگر آغاز می شود، با تیم های روسیه ،کره جنوبی و بلژیک همگروه است.
ورزشی(6)**1379
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن