تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805494913




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عدم توانایی دولت در تأمین اعتبارات منوریل/ بخش خصوصی وارد شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم امیر آبادی مطرح کرد:
عدم توانایی دولت در تأمین اعتبارات منوریل/ بخش خصوصی وارد شود
قم - خبرگزاری مهر: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات تأمین اعتبار منوریل قم گفت: برای تکمیل این طرح باید به سراغ بخش خصوصی رفت.



به گزارش خبرنگار مهر، احمد امیرآبادی فراهانی سه شنبه شب در مراسم بزرگداشت روز ملی شوراها در سالن اجتماعات شهرداری قم اظهار کرد: شورای اسلامی شهر قم نمونه یک شورای پاکدست و پرتلاش است که در کشور می‌تواند به عنوان الگو مدنظر قرار گیرد. وی با اشاره به اهمیت کار در حوزه مدیریت شهری افزود: همه باید از مدیریت شهری و شورای شهر حمایت کنیم چرا که تجلی خدمت به مردم در این دستگاه‌ها متبلور می‌شود. نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: واقعیت این است که وظایف بسیار زیادی به عهده مدیریت شهری گذاشته شده و هیچ کس نمی‌تواند نسبت به این حجم مسئولیت‌ها بی تفاوت باشد. وی با اشاره به وظیفه نظارتی که به عهده دستگاه‌ها در قبال شهرداری گذاشته شده خاطرنشان کرد: هر چند نظارت نیز در کار شهرداری امر لازمی است اما این نظارت باید توأم با همدلی و همکاری باشد. وی افزود: پروژه‌های شهری در سال‌های اخیر در شهر قم توسعه و پیشرفت خوبی داشته است که با توجه به شرایط خشکسالی مالی باید گفت شهرداری خوب عمل کرده و هیچ طرحی متوقف نشده است. امیرآبادی ابراز داشت: در سال آینده نیز استاندار قم باید کمک کنند تا چند طرح عمده شهری به بهره‌برداری برسد که البته در این شرایط کار مشکلی است. وی با اشاره به دو طرح مهم مترو و منوریل قم گفت: امسال بودجه کمی به قطار شهری اختصاص یافته در حالیکه تکمیل این دو طرح نیاز به بودجه‌های ملی دارد. نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم افتتاح پروژه منوریل در سال جاری ابراز داشت: این طرح در حال حاضر به 200 میلیارد تومان بودجه نیاز دارد که تأمین این رقم از عهده دولت خارج است و گویا باید بخش خصوصی را برای رفع این مشکل وارد عمل شود. وی عنوان کرد: دیگر پروژه‌های شهری نیز امروز به کمک نیاز دارد که باید ساز و کاری برای تأمین اعتبارات آنها در نظر گرفت. امیر آبادی افزود: در این مسیر همکاری دستگاه‌های مختلف با شهرداری و شورای شهر و همدلی میان تمام مجموعه‌های دولتی و نهادهای عمومی برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم ضروری است.

شورا دغدغه‌های رهبر انقلاب را چراغ راه خود قرار می‌دهد رئیس شورای اسلامی شهر قم سخنران دیگر این مراسم بود که با اشاره به فعالیت‌های 7 ماهه شورای چهارم گفت: در این دوره تعداد کمیسیون‌ها را متناسب با نیازهای شهر به 5 کمیسیون افزایش دادیم. وی با اشاره به رضایت بخش بودن اقدامات شهرداری از نظر کمی گفت: باید تلاش کنیم کیفیت این اقدامات ارتقا پیدا کند. حجت‌الاسلام سید محمد آتش‌زر با اشاره به اهمیت نظارت بر کار شهرداری برای ارتقای کیفیت امور اجرایی شهر خاطرنشان کرد: در این راستا برای کمیسیون‌های مختلف شهرداری یک عضو ناظر از شورای شهر تعیین کرده‌ایم تا نظارت بر کار شهرداری از نزدیک صورت بگیرد. وی دغدغه‌های مقام معظم رهبری را چراغ راه شورای شهر در برنامه‌هایش دانست و گفت: وقتی ایشان مطلبی را مطرح می‌کنند، خیلی‌ها بنر و پوستر درست می‌کنند و همه‌ جا از آن موضوع سخنرانی می‌کنند اما ما تلاش کردیم این دغدغه‌ها را به مرحله عمل نزدیک کنیم. رئیس شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: در اسفندماه گذشته مقام معظم رهبری مسایلی درباره اهمیت درختکاری فرمودند که شورا نیز این موضوع را در برنامه‌های خود قرار داده است.


۱۳۹۳/۲/۱۰ - ۰۹:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن