تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815586902




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناگفته هايي درباره «آدام سندلر» كمدين سينما +تصاوير


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی:
ناگفته هايي درباره «آدام سندلر» كمدين سينما +تصاوير سندلر كمدين معروف آمريكايي است كه در تمامي زمينه هاي سينمايي-هنري درخشيده و نام خود را به عنوان چهره اي پولساز و سودآور تثبيت كرده است.


ناگفته هايي درباره «آدام سندلر» كمدين سينما +تصاوير
آدام ریچارد سندلر (  Adam Richard Sandler  )‏ (زاده ۹ سپتامبر ۱۹۶۶) کمدین، خواننده، فیلمنامه نویس و تهیه کننده آمریکایی است.                                    سندلر پس از حضور موفق در یک برنامه زنده تلویزیونی به نام  saturday night live  در چندین فیلم هالیوودی حضوری موفق داشت به طوری که مجموع این فیلمها فروشی در حدود ۱۰۰میلیون دلار آمریکا داشت.                                      برخی از آثار معروف سندلر عبارتند از آقای دیدز (۲۰۰۲)، پنجاه قرار اول (۲۰۰۴)، کلیک (۲۰۰۶) و تو سر به سر زوهان نمی‌ذاری (۲۰۰۸) و قصه‌های وقت خواب (۲۰۰۸).                                              #آدام سندلر فعاليت حرفه اي خود را از سال 1991 با شغلي در پشت صحنه فيلم (  Saturday Night ) آغز كرد. دنيس ميلر از همراهان او براي قدم گذاشتن در عرصه سرگرمي بود.                                 #او از صداي خوبي برخوردار است. در 16 سالگي آواز خوان مراسم ازدواج خواهرش شد. او هم اكنون يكي از صداپيشگان انيميشن هم است. اولين انيميشني كه در آن صداپيشگي كرد، كارتون هشت شب ديوانه كننده بود.                                     
ناگفته هايي درباره «آدام سندلر» كمدين سينما +تصاوير
  #سندلر براي اولين بار ، وقتي به كلوب نمايش بوستون رفت، در سن 17 سالگي عاشق سينما و بازيگري شد.                            #در سال 2004 او برنامه اي ويژه در نيويورك اجرا كرد كه صرفا جهت جلب آراء براي  اتحاديه ملي جمهوري خواهان بود.                                                              #سندلر مي گويد براي بازي در يك نقش كمدي لازم نيست به فكر تدارك حركات و كوميك هاي خاصي باشم، همين كه به جوكهايم فكر كنم براي بازي موفق در يك نقش كافي است.                                            #بسياري از مربيان آموزش بازيگري او بر اين اعتقاد بودند كه سندلر در رشته بازيگري موفق نخواهد بود. اين در حالي است كه او در حال حاضر يكي از پردرآمدترين و پولساز ترين بازيگران ژانر كمدي است.                                        
 ناگفته هايي درباره «آدام سندلر» كمدين سينما +تصاوير
 #او علاقه زيادي براي بازي در نقش ويلي ونكا در فيلم چارلي و كارخانه شكلات سازي داشت. با اين حال جاني دپ با پشت سر گذاشتن او اين نقش را از آن خود كرد.                                       #سندلر عاشق حيوانات است. او دو سگ به نامهاي ميت بال و ماتزوبال دارد كه در برخي از فيلمهايش با آنها همبازي شده است.                                           
ناگفته هايي درباره «آدام سندلر» كمدين سينما +تصاوير
 #او دوستي نزديكي با هيو گرانت دارد. حتي روز تولد آنها نيز 9 سپتامبر است.                                             #او از طرفداران  پر و پا قرص تيم بيسبال يانكي ها است.                                              
ناگفته هايي درباره «آدام سندلر» كمدين سينما +تصاوير
 #سندلر براي بازي خوب تاكنون 5 مرتبه جايزه منتخب نوجوانان را دريافت كرده است.

چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن