تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804416281




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشن ملي ارديبهشت تئاتر در قم برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۷:۳۵ب.ظ)
دبير برگزاري جشن ارديبهشت تئاتر در استان قم: جشن ملي ارديبهشت تئاتر در قم برگزار مي‌شود دبير برگزاري جشن ارديبهشت تئاتر در استان قم گفت: جشن ملي ارديبهشت تئاتر روز جمعه با معرفي فعالان عرصه تئاتر در سال 92 و تجليل از آنان در تالار شهيد آويني قم برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، اصغر نوبخت با اشاره به فرا رسيدن بزرگداشت روز جهاني تئاتر با اعلام اين خبر اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده روز 12 ارديبهشت‌ ماه جاري اين جشن در استان قم برگزار مي‌شود.
وي فعاليت ها و افتخارات در حوزه نمايش استان را در سال 92 بسيار چشمگير عنوان کرد و گفت: راهيابي تئاتر قم به تئاتر فجر در اين سال به عنوان يک رويداد مهم به شمار مي رود.
وي با بيان اينکه برگزاري ارديبهشت تئاتر براي هنرمندان فعال در رشته نمايش از اهميت زيادي برخوردار است، گفت: در اين جشن از فعالان عرصه تئاتر تقدير به عمل مي‌آيد.
دبير برگزاري جشن ارديبهشت تئاتر در استان قم ادامه داد: ارديبهشت تئاتر فرصتي است که از تلاش‌هاي شبانه‌روزي فعالان عرصه نمايش تجليل شود تا در سال پيش رو هنرمندان با روح تازه‌تري در اين عرصه فعاليت کنند.
وي با اشاره به تجليل هنرمندان شاخص استان در اين برنامه، ادامه داد: در حال بررسي هستيم تا فعال‌ترين هنرمندان عرصه تئاتر قم در بخش‌هاي گوناگون معرفي شده و مورد تجليل قرار بگيرند.
نوبخت اضافه کرد: هنرمندان فعال قم در قالب 12سرگروه، در بخش بازيگري خانم و آقا، کارگرداني، آهنگسازي، طراحي پوستر، نورپردازي، گريم و گروه‌هاي نمايشي خياباني در جشن ارديبهشت تئاتر تجليل مي‌شوند.
وي با بيان اينکه اين مراسم با تجليل از خانواده هاي شهداي هنرمند فعال در رشته نمايش نيز همراه خواهد بود، افزود: در اين جشن از پيشکسوتان عرصه نمايش و مراکز فعال در عرصه نمايش که در استان قم فعاليت وسيعي دارند تقدير به عمل مي‌آيد.
دبير برگزاري جشن ارديبهشت تئاتر با بيان اينکه چگونگي برگزاري اين جشن در استان قم درحال بررسي است، گفت: در صورتي که زمينه فراهم شود چندين نمايش دو دقيقه اي در برنامه ارديبهشت تئاتر قم به روي صحنه خواهد رفت.
پيشکسوت تئاتر قم از حضور مسئولان بلندپايه و هنرمندان برجسته در اين جشن خبر داد و گفت: اميدواريم بتوانيم در عرصه هنرهاي نمايشي استان قم در سال جاري گام‌هاي موثر و بلندي برداريم.
نوبخت اضافه کرد: جشن ارديبهشت تئاتر قم روز جمعه 12 ارديبهشت ماه ساعت 17 و 30 دقيقه در تالار شهيد آويني اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم واقع در بلوار جمهوري اسلامي، نبش کوچه 28 برگزار مي شود.
وي همچنين در بخش ديگري از سخنان خود از برگزاري نشست تخصصي روش هاي نقد نمايش در کشور توسط استاد همايون علي آبادي يکي از برجسته ترين منتقدان تئاتر کشور و استاد مسلم تهراني از کارشناسان مجرب اين رشته خبر داد و افزود: اين نشست آموزشي نيز روز جمعه 12 ارديبهشت ساعت 11 صبح در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم برگزار مي شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن