تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بسيار راستگو و بسيار نيكوكار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820739904




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام نتايج تحقيقات جهادكشاورزي كرمانشاه در زمينه پرورش مرغ تخمگذار در كانتينر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۵:۴۹ب.ظ)
اعلام نتايج تحقيقات جهادكشاورزي كرمانشاه در زمينه پرورش مرغ تخمگذار در كانتينر دومين جلسه ستاد دامپروري به منظور ارائه نتايج تحقيقات كاربردي در زمينه سامانه"پرورش مرغ تخمگذار در كانتينر" با حضور معاون بهبود توليدات دامي سازمان جهاد كشاورزي استان كرمانشاه و جمعي از مديران و توليدكنندگان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ بهرام خاني معاون بهبود توليدات دامي در اين سازمان افزود: امانه"پرورش مرغ تخم گذار در كانتينر"به منظور "توليد تخم مرغ"انجام شده و 2 دستگاه از اين سامان نيز توسط سازمان جهاد كشاورزي به صورت آزمايشي خريداري و طي فرايندي چند ماهه توسط كارشناسان مراكز تحقيقاتي امور دام به صورت عملياتي مورد بهره برداري قرار گرفته است.
معاون بهبود توليدات دامي سازمان جهاد كشاورزي استان كرمانشاه تصريح كرد: در بحث دامپروري فعاليتهاي متنوعي داريم و از چند سال قبل با همكاري مركز تحقيقات و با هدف توليد محصول بيشتر و سالم تر طرح هايي را شروع كرديم .
وي با اشاره به اينكه استان كرمانشاه تنها استاني است كه مصرف گياهان دارويي را در صنعت پرورش طيور بكار برده افزود: خوشبختانه با همكاري خوب بخش تحققات و دامپزشكي اقدامات خوبي در صنعت دامپروري بخصوص در بخش طيور داشته ايم و تلاش خواهيم كرد مصرف آنتي بيوتيك را از سيستم پرورش طيور حذف كنيم.
خاني در ادامه با اشاره به اهداف پرورش مرغ تخمگذار در كانتينر تصريح كرد: اشتغالزايي پايدار در روستاها و ارائه مدل و الگوي سالم در توليد، افزايش توليد تخم مرغ و جبران كمبود آن در استان، جلوگيري از بيماريهاي واگيردار، افزايش شاخص هاي مديريت بهداشت، كاهش هزينه هاي توليد تخم مرغ و افزايش شاخص ماندگاري در مرغ تخم گذار از اهداف اجراي اين پروژه مي باشد.
وي خاطر نشان كرد: در اين طرح ميانگين درصد توليد بالاي 90 درصد ثبت شده كه توليد ساليانه تخم مرغ 8278 كيلوگرم و 131398 عدد تخم مرغ مي باشد.
خاني افزود: ضريب تبديل 1.92 كه اين رقم در واحدهاي صنعتي بيشتر 2.4 است.
گفتني است پايين بودن درصد تلفات بدليل قابل كنترل بودن دما و رطوبت و همچنين ايزوله بودن و هوادهي مناسب حدود (2-3) درصد از مزاياي اين طرح است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 240]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن