تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حيا زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820277316




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکایت نمایندگان از حضور کم رنگ معاونان پارلمانی دستگاههای اجرایی در مجلس به کمیسیون اصل 90


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

افضلی فرد در گفتگو با ایرنا اعلام کرد؛ شکایت نمایندگان از حضور کم رنگ معاونان پارلمانی دستگاههای اجرایی در مجلس به کمیسیون اصل 90 تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از شکایات نمایندگان از معاونت های پارلمانی وزارتخانه و دستگاههای اجرایی به این کمیسیون خبر داد و گفت: حضور کمرنگ معاونان پارلمانی و اطاله رسیدگی به نامه های نمایندگان از محورهای این شکایات است.


«مصطفی افضلی فرد» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به تشکیل کمیته ای ویژه میان کمیسیون اصل 90 مجلس و معاونت پارلمانی رییس جمهوری اظهار داشت: هدف این کمیته به حداقل رساندن شکایات نمایندگان از دولت است.
نماینده مردم اردبیل به دیدار اخیر اعضای کمیسیون اصل 90 با معاون پارلمانی و حقوقی رییس جمهوری اشاره کرد و افزود: در این دیدار درباره دلایل افزایش شکایت برخی نمایندگان از دولت به این کمیسیون بحث شد.
وی با برشمردن محورهای شکایات نمایندگان از دولت گفت: بیشتر این شکایات در زمینه نحوه کار و تعلل در کارهای اجرایی، برخوردهای نامناسب با ارباب رجوع، سهل انگاری در اجرای کارها، اطاله رسیدگی به نامه ها و حضور کمرنگ معاونان پارلمانی در مجلس و نیز پاسخگو نبودن و سرکشی نکردن نمایندگان دولت از شهرها و استان های مختلف است.
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس اظهار داشت: در جلسه مشترک با معاون پارلمانی رییس جمهوری مقرر شد کمیته ای برای بررسی و آسیب شناسی این شکایات تشکیل شود تا شکایات به حداقل برسد و شاهد افزایش این موضوع نباشیم.

** حمایت کمیسیون از شفاف سازی مالی در ورزش
افضلی فرد در ادامه گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا به نشست اخیر کمیسیون اصل 90 مجلس با وزیر ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: این جلسه درباره گزارش این کمیسیون در زمینه فساد در فوتبال بود.
نماینده مردم اردبیل در مجلس یادآور شد: در این نشست درباره ارتقای ورزش در حوزه جوانان استان اردبیل و شفاف سازی مسایل مالی فوتبال و دیگر عرصه های ورزشی مورد بحث قرار گرفت.
وی گفت: کمیسیون اصل 90 مجلس آمادگی خود را برای کمک به ورزش کشور در زمینه حل مفاسد و پشتیبانی از وزیر ورزش و جوانان برای شفاف سازی بخصوص مالی اعلام کرد.
افضلی فرد درباره زمان ارایه گزارش فساد در فوتبال به هیات رییسه و قرائت آن در جلسه علنی نیز اظهار داشت: مرحله نخست این گزارش در حال اتمام است که در این مرحله به مسایل کلی و عوامل ریشه ای فساد در فوتبال می پردازد و در مرحله دوم از فساد مدیران، بازیکنان، مربیان، داوران فوتبال و شرط بندی ها گزارشی مفصل ارایه می دهد.
سیام**9103**1572
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن