تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815274077




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قاتل فراری در روستای شمشیر پاوه به دام افتاد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کرمانشاه خدرویسی به مهر خبر داد:
قاتل فراری در روستای "شمشیر" پاوه به دام افتاد
پاوه ـ خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان پاوه گفت: یکی از اهالی روستای "شمشیر" شهرستان پاوه که چندی پیش در کشور ترکیه مرتکب قتل یکی از همشهریان خود شده بود، توسط پرسنل نیروی انتظامی پاوه دستگیر شد.



فرماندار شهرستان پاوه صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگار مهر از دستگیری قاتل فراری خبر داد و اظهار داشت: یکی از اهالی روستای "شمشیر" شهرستان پاوه که چندی پیش در کشور ترکیه مرتکب قتل یکی از همشهریان خود شده بود، توسط ماموران نیروی انتظامی پاوه دستگیر شد. حسین خدرویسی گفت: مظنون که فردی 23 سال است، پس از ارتکاب به این قتل توسط پلیس "اینترپل" مورد تعقیب قرار می گیرد. وی به علت وقوع این قتل اشاره کرد و گفت: قاتل در کشور ترکیه با مقتول در یک کارگاه ساخت و تعمیر لوازم خانگی مشغول کار می شوند که بعد از مدتی بین وی و مقتول اختلافاتی پیش می آید. فرماندار شهرستان پاوه اظهار داشت: سرانجام شخص قاتل به علت همین اختلافات مرتکب قتل دوست خود می شود و برای فرار از دست قانون مدتی متواری می شود. خدرویسی با اشاره به اینکه تلاش های اطلاعاتی پلیس در دستگیری قاتل، قابل تقدیر است، گفت: خوشبختانه نیروی انتظامی و پرسنل پلیس اطلاعات این شهرستان موفق به شناسایی محل اختفای قاتل می شوند و با یک عملیات پلیسی وی را در مخفیگاهش دستگیر می کنند. گفتنی است که متهم برای تحقیقات بیشتر تحویل مراجع قضایی داده شده است.


۱۳۹۳/۲/۹ - ۱۴:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 186]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن