تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821211027




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادعای تکراری یمن علیه ایران


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ادعای تکراری یمن علیه ایران
وزیر امور خارجه یمن که پیشتر در اظهاراتی بی‌اساس ایران را به دخالت در امور داخلی کشورش متهم کرده بود مدعی شد که تهران مواضعش را در این خصوص تغییر نداده است.
کد خبر: ۳۹۶۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹ - 29 April 2014


وزیر امور خارجه یمن که پیشتر در اظهاراتی بی‌اساس ایران را به دخالت در امور داخلی کشورش متهم کرده بود مدعی شد که تهران مواضعش را در این خصوص تغییر نداده است.

به گزارش ایسنا ابوبکر القربی در یک گفت‌وگوی تلویزیونی مدعی شد که با وجود قطعنامه‌های روشن شورای امنیت سازمان ملل درخصوص مجازات کسانی که در جهت بی‌ثباتی یمن چه در داخل و چه در خارج آن تلاش کنند، تهران هنوز مواضعش را در قبال دخالت در امور داخلی صنعاء تغییر نداده است.

بنابر گزارش روزنامه‌ی الوطن، القربی پیش از این نیز ادعا کرد که تهران تسلیحاتی را در اختیار حوثی‌ها قرار می‌دهد و در درگیری‌های داخلی در یمن دست دارد.

وی گفته بود که آنچه از ایران می‌خواهیم این است که در توقف برنامه‌های تلویزیونی که علیه یمن در این کشور برگزار می‌شود، به ایفای نقش بپردازد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن