تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820469435




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيش از 3 هزار مشترک تحت پوشش امور آبفار شهرستان سلطانيه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۳:۳۹ب.ظ)
بيش از 3 هزار مشترک تحت پوشش امور آبفار شهرستان سلطانيه است روستاي قره بلاغ از توابع شهرستان سلطانيه تحت پوشش امور آبفار شهرستان سلطانيه قرار گرفت .
به گزارش خبرگزاري موج ، مدير امور آب و فاضلاب روستايي شهرستان سلطانيه با اشاره به اينکه مشارکت روستاييان در حوزه آبرساني کمک بزرگي به مجموعه آبفار استان است ، خاطر نشان ساخت : سال هاي گذشته در روستاي قره بلاغ از توابع شهرستان سلطانيه احداث چاه، خط انتقال و مخزن با اعتباري بالغ بر 580 ميليون تومان انجام شد.
اصغر محمودي افزود: روستاي قره بلاغ در سال هاي گذشته تحت پوشش شرکت آبفار نبود و در سال جاري با اتمام کنتور گذاري اين امر محقق شد.
وي تعداد مشترکين روستاي قره بلاغ را 400 مشترک با 500 خانوار عنوان کرد و افزود: لوله گذاري و اصلاح و بازسازي شبکه آبرساني و نصب شيرآلات با مشارکت خود اهالي روستا انجام خواهد شد .
وي با اشاره به اينکه از 45 روستاي شهرستان سلطانيه تنها 13 روستا تحت پوشش اين امور مي باشد، خاطر نشان ساخت: در حال حاضر بيش از 3 هزار مشترک تحت پوشش امور آبفار شهرستان سلطانيه است.
اين مقام مسئول افزود : با توجه به اينکه فعاليت هاي عمراني 8 روستاي ديگر شهرستان سلطانيه به پايان رسيده است گفت : تعداد مشترکين به بيش از 5 هزار مشترک خواهد رسيد.
مدير امور آبفار شهرستان سلطانيه گفت : با تحت پوشش قرارگرفتن تمامي روستاهاي شهرستان سلطانيه، خدمات بهينه اي در زمينه تامين آب آشاميدني سالم در اختيار مشترکين قرار مي گيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن