تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813369724




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مذاکرات غیر رسمی رئیس بازرسان آژانس در ایران


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: مذاکرات غیر رسمی رئیس بازرسان آژانس در ایران
آژانس بین الممللی انرژی اتمی اعلام کرد که رئیس بازرسان این نهاد با سفر به تهران مذاکراتی غیر رسمی را با مقامات ایرانی انجام داده است.
آفتاب: به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یو اس ای تودی، با توجه به آنکه ایران تا اواسط ماه می فرصت دارد تا به سوالات آژانس بین المللی انرژی اتمی پاسخ بدهد، "ترو واریورانتا" معاون دبیر کل سازمان و رئیس بازرسان این نهاد به تهران سفر کرده و مذاکراتی را با مقامات این کشور انجام داد.

این سفر در اواخر هفته گذشته انجام شده و به گفته "سرژ گس" سخنگوی آژانس اعلام کرد که رئیس بازرسان آژانس در چارچوب ارتباطات معمول آژانس با ایران، به تهران سفر کرده است.

به گفته گس، "یوکیو آمانو" مدیر کل بازرسان آژانس قرار است در هفته های آتی گزارشی به روز شده از برنامه هسته ای ایران به شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی ارائه کند.

بر اساس این گزارش، ایران در سال گذشته با دسترسی بیشتر بازرسان آژانس به سایت های هسته ای خود موافقت کرد و در همین راستا تاکنون در چندین نوبت بازرسان آزانس با سفر به ایران از مراکز مختلف بازدید کرده اند.

در همین رابطه "بهروز کمالوندی" سخنگوی سازمان انرژی اتمی، از بازدید بازرسان آژانس از معدن ساغند و کارخانه اردکان یزد در هفته آینده خبر داد. کمالوندی همچنین اعلام کرد که طی هفته های گذشته بازرسان از مرکز لیزر لشگرآباد بازدید کردند.



تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن