تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820915410




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چمران: قصد ورود به سرخابی ها را ندارم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
چمران: قصد ورود به سرخابی ها را ندارم




عضو شورای شهر تهران گفت: برای ورود به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برنامه‌ای نداریم.





خبرگزاری فارس: مهدی چمران یکی از اعضای شورای شهر تهران روز گذشته بازدیدی از خبرگزاری فارس داشت که طی این بازدید به سؤالات خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص استقلال و پرسپولیس پاسخ داد.

چمران در مورد ورود شورای شهر تهران به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: با توجه به بودجه کلانی که این دو باشگاه دارند صلاح نیست که شورای شهر تهران وارد این دو باشگاه شود و این موضوع در دستور کار ما قرار ندارد.

وی ادامه داد: ما به دلیل همان موضوعی که گفتم توان این را نداریم که وارد مبحث این دو باشگاه شویم و برای این کار هیچ برنامه‌ریزی صورت نگرفته و طبیعتا برنامه‌ای هم در این خصوص نداریم.

عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این سؤال که در تمام دنیا شورای شهر و شهرداری‌ها در مبحث سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در فوتبال حضور مستقیم یا غیرمستقیم دارند و اینکه چرا شورای شهر تهران در این باره برنامه‌ای ندارد، اظهار داشت: اگر بخواهیم این کار را انجام دهیم باید روی کارکرد آن بحث شود تا بتوانیم در مسائل سخت‌افزاری و نرم‌افزاری از این دو باشگاه حمایت کنیم ولی اگر بخواهیم شرایط تهران را با سایر شهرهای دنیا بسنجیم باید دید چه بستری برای این کار فراهم شده است و اهداف مدیریت آنها چیست. اگر این کارها را انجام دهیم می‌توان این جمع‌بندی را کرد و به نتیجه هم رسید.







تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن