تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813305936




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقدام تحسین برانگیز پلیس وظیفه شناس همدانی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
اقدام تحسین برانگیز پلیس وظیفه شناس همدانی
هر دو متهم برای بررسی و تحقیقات پلیسی روانه اداره پلیس شدند اما ... به گزارش نامه نیوز به نقل از ایرنا، فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: ماموران وظیفه شناس یگان امداد انتظامی همدان از پذیرش رشوه از سوی دو متخلف در قبال آزادی شان امتناع کردند.


به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ˈرسول مرادیˈ توضیح داد: ماموران یگان امداد روز دوشنبه حین گشت زنی در یکی از محله های همدان، به سرنشینان یک دستگاه خودرو که در کنار یک آپارتمان پارک شده بود، مشکوک شده و آنها را به شکل نامحسوس زیر نظر گرفتند.

وی افزود: در بررسی های پلیسی مشخص شد پلاک خودرو دستکاری شده است. به همین دلیل، ماموران در اقدامی غافلگیرانه هر دو سرنشین را دستگیر و خودرو را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان خاطرنشان کرد: هر دو متهم برای بررسی و تحقیقات پلیسی روانه اداره پلیس شدند اما آنها در طول مسیر، قصد پرداخت یک میلیون ریال وجه نقدی به عنوان رشوه به ماموران پلیس را داشتند که با صحت عمل و تقوای ماموران انتظامی، این نیرنگ خنثی شد.

سرهنگ مرادی در خبر دیگری، از دستگیری 9 نفر از اراذل و اوباش شهر همدان خبر داد و گفت: شب گذشته شماری از اراذل و اوباش با اجرای حرکات نمایشی توسط موتور سیکلت در بولوار ارم همدان موجب ایجاد مزاحمت و وحشت شهروندان حاضر در این منطقه شده بودند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل، در یک اقدام ضربتی پنج نفر از اشرار که در حال ایجاد سرو صدا و جنجال بودند دستگیر شدند و پنج دستگاه خودرو و پنج دستگاه موتورسیکلت متعلق به آنها نیز توقیف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: ساعاتی پس از دستگیری متهمان، ماموران یگان امداد همدان از یک مورد قمه کشی و قدرت نمایی در قسمتی دیگر از بولوار ارم مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی افزود: حضور بموقع ماموران و هوشیاری آنان سبب شد تا یک دستگاه خودرو سواری حامل چهار سرنشین که با سلاح سرد اقدام به مزاحمت برای خانواده ها می کردند متوقف شود و تمامی آنها در کمتر از یک ساعت دستگیر شدند.






1393/2/9





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن