تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820919485




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکست سنگین فوتبال نوجوانان و جوانان شهرداری اردبیل/ خواب صعود تعبیر نشد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > اردبیل در رقابت های کشوری/
شکست سنگین فوتبال نوجوانان و جوانان شهرداری اردبیل/ خواب صعود تعبیر نشد
اردبیل – خبرگزاری مهر: تیم های فوتبال نوجوانان و جوانان شهرداری اردبیل که در مسابقات قهرمانی کشور راهیابی به لیگ های برتر و دسته یک رقابت می کردند، با شکست سنگین در بازی آخر از صعود بازماندند.



به گزارش خبرنگار مهر، در بازی های تجمیعی نوجوانان که عصر دوشنبه پیگیری شد، تیم نوجوانان شهرداری اردبیل در برابر شهرداری همدان قرار گرفت و در حالی که با یک تساوی نیز به لیگ دسته برتر کشور صعود می کرد، شکست را پذیرا شد تا تیم شهرداری همدان راهی لیگ برتر شود. شهرداری اردبیل در این بازی چهار گل از تیم همنام همدانی خود خورد تا با شش امتیار دو دیدار قبلی و در حالی که امیدهای زیادی به این تیم می رفت از راهیابی به لیگ برتر باز یماند. تیم همدانی هفت امتیازی شد. در این دیدار بازیکنان نوجوان شهرداری اردبیل نتوانستند همچون دو دیدار قبلی بازی خوبی به نمایش بگذارند و به نظر می رسید که برگزاری روزانه بازی ها نیروی بازیکنان را تحلیل داده بود. این تیم در بازی های اول و دوم خود در مجموع با زدن هشت گل تیم های کادوس ماسال استان گیلان و شهرداری کامیان کردستان را با شکست بدرقه کرده بود. پیش از آغاز بازی ها و پس از دو پیروزی قاطعانه کسب شده امیدواری های زیادی برای صعود این تیم به لیگ برتر می رفت تا همچون نونهالان این تیم شهرداری در لیگ نوجوانان نیز دارای سهمیه لیگ برتری باشد. در رقابت های تجمیعی نوجوانان مرحله نهایی کشوری راهیابی به لیگ بر تیم های شهرداری اردبیل، شهرداری همدان، شهرداری کامیاران و کادوس ماسال به میزبانی اردبیل به رقابت پرداختند. همچنین در بازی های تجمیعی جوانان کشوری راهیابی به لیگ دسته یک نیز که در قائم شهر برگزار شد، تیم جوانان شهرداری اردبیل با دو شکست و تنها یک پیروزی از راهیابی به لیک دسته اول کشور بازماند. این تیم در بازی آخر خود با نتیجه سنگین سه بر صفر از میزبان بازی ها پرسپولیس قائم شهر شکست خورد. پیروزی در این بازی شهرداری اردبیل را به لیگ دسته یک کشور می برد. تیم جوانان شهرداری اردبیل در بازی نخست خود نیز با نتیجه یک صفر از صبای قم شکست خورده بود. این تیم در بازی دوم خود پالایش شازند اراک را با سه گل مغلوب کرده بود. در این رقابت ها نیز چهار تیم شهرداری اردبیل، پرسپولیس قائم شهر، پالایش شازند اراک و صبای قم حضور داشتند. در این گروه پرسپولیس قائم شهر با هفت امتیاز راهی لیگ یک کشور شد.  


۱۳۹۳/۲/۹ - ۰۹:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن