تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس در روز جمعه ناخن‏هايش را كوتاه كند، عمر و مالش زياد مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820442492




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رویترز : کی روش به دنبال راه حلی برای گلزنی و کسب امتیاز


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رویترز : کی روش به دنبال راه حلی برای گلزنی و کسب امتیاز تهران - ایرنا- رویترز گزارش داد : تیم ملی فوتبال ایران هشت روز پیش از نخستین دیدار خود در جام جهانی 2014 مقابل نیجریه، در سائوپائولو با تیم های بلاروس، مونته نگرو و آنگولا دیدار خواهد کرد تا کارلوس کی روش راه حلی برای بحران گلزنی در تیم ایران بیابد.


براساس این گزارش همان ایرادی که موجب شد وی برای تقویت تیم دفاع محور خود به بازیکنان خارج از ایران روی بیاورد.
تیم ملی قبل از ورود رضا قوچان نژاد فقط سه گل در پنج مسابقه مقدماتی آسیا زده بود اما سپس با کمک او برای چهارمین بار به جام جهانی راه یافت.
تیم ایران گرچه با آرژانتین یکی از مدعیان قهرمانی در جام جهانی همگروه شده اما به دلیل حضور تیم های بوسنی و نیجریه در همین گروه امیدوار است برای نخستین بار به دور دوم صعود کند. یک نبرد سه جانبه برای قرار گرفتن در مکان دوم گروه و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی.
کی روش در این باره گفت: باید از این جام جهانی درس بگیریم نه اینکه برای تفریح به برزیل بروم. میراث تیم ملی بعد از مسابقات باید جایگاهی قوتی تر، آماده تر و با تجربه تر از گذشته باشد.
وی افزود: بدون تردید تیم ملی از زمان ورود من پیشرفت زیادی کرده است. تیم ایران پتانسیل بالایی دارد ولی فقط باید هر چیزی در جایگاه درست خود قرار بگیرد.
سرمربی ایران ادامه داد: تیم ایران سه سال پیش در آسیا چهارم یا پنجم بود اما امروز تیم شماره یک این قاره است.
رویترز در پایان این گزارش، در مورد تیم ملی ایران نوشته است که در مدت زمان کوتاه حضور این تیم در جام جهانی برزیل انتظار رویکردی مبتنی بر ضد حمله را از شاگردان کی روش داشته باشید.
ورزشی**9126**1581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن