تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820337142




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پشتیبانی از ولایت فقیه جامعه را از تعرض دشمنان مصون نگه می دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پشتیبانی از ولایت فقیه جامعه را از تعرض دشمنان مصون نگه می دارد اراک- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: پشتیبانی از ولایت فقیه جامعه را از تعرض دشمنان مصون نگه می دارد.


آیت الله ˈقربانعلی دری نجف آبادیˈ روز سه شنبه در جمع مسوولان نمایندگی ولی فقیه در نواحی سپاه روح الله اظهار کرد: پیروی از ولایت فقیه و رهبری یکی از امتیازات ملت ایران در طول انقلاب اسلامی بوده که همواره دشمنان را ناامید کرده است.
وی ادامه داد: تبعیت از ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب انتخاب ملت ایران است که بارها در مناسبت های مختلف نشان دادند که همیشه پشتیبان ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و خواهند بود.
امام جمعه اراک بیان کرد: ولایت فقیه مهمترین عامل ناکامی استکبار در مقابله با ایران اسلامی است و ولایت معیار سنجش اعمال و رفتار ملت همیشه در صحنه ایران است.
آیت الله دری نجف آبادی اظهار کرد: سپاه پاسداران برخاسته از آرمان ها و ارزش های والای انقلاب اسلامی است که با هوشیاری و گوش به فرمان ولایت فقیه بودن، توانسته به بهترین نحو در برابر توطئه ها و نقشه های دشمنان ایستادگی کند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران در هشت سال جنگ تحمیلی و در دوران سازندگی اسوه ایثار، رشادت و خلاقیت جهادی بوده و امروز نیز باید در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب، تمام ظرفیت ها را در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی به کار گیرد.
آیت الله دری نجف آبادی اضافه کرد: دشمنان انقلاب به شدت از اقتدار و توان علمی و فکری و تولیدی ایران می هراسند و سپاه پاسداران باید به عنوان نهادی انقلابی با حضور موثر و بصیر در صحنه اردوگاه دشمن را متزلزل تر کند.
امام جمعه اراک عنوان کرد: تاسیس سپاه پاسداران به فرمان امام راحل (ره) ثبات، عزت، عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را بیمه کرد و توانست در برهه های حساس از تمامیت ارضی کشور شجاعانه دفاع و حراست کند.ک/2
7115/559/ 605
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن