تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821131370




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخصيص 120 ميليارد ريال اعتبار براي خريد تجهيزات توانبخشي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۶:۴۸ب.ظ)
تخصيص 120 ميليارد ريال اعتبار براي خريد تجهيزات توانبخشي معاون امور توانبخشي سازمان بهزيستي کشور از تخصيص ۱۲۰ ميليارد ريال اعتبار خريد تجهيزات توانبخشي براي استان ها در سه ماه نخست سال جاري خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، يحيي سخنگويي معاون امور توانبخشي سازمان بهزيستي کشور با بيان اينکه اين اعتبار به مراکز بهزيستي استاني ابلاغ شده است، گفت: در واقع براي خريد تجهيزات توانبخشي در سه ماه اول سال جاري مبلغ 120 ميليارد ريال تخصيص يافته است که خوشبختانه اين رقم نسبت به گذشته بي‌نظير بوده است.
وي افزود: با توجه به اينکه دستيابي به سطح سلامت مطلوب، بهره‌مندي از تساوي فرصت‌ها و حضور مؤثر معلولين در اجتماع و بکارگيري وسائل کمک توانبخشي امري ضروري است؛ لذا سازمان بهزيستي کشور به عنوان تنها متولي امور افراد دچار معلوليت و ناتواني در جامعه همواره دغدغه ارائه خدمات بهينه و متناسب با نسبت فراواني جامعه هدف را داشته است؛ بر همين اساس در مجموع کل اعتبارات معاونت امور توانبخشي در سال جاري به بيش از 350 ميليارد ريال رسيد که نسبت به سال گذشته 30 درصد رشد داشته است.
معاون امور توانبخشي سازمان بهزيستي کشور خريد تجهيزات و لوازم توانبخشي را مشتمل بر عصا، واکر، ويلچر، سمعک و ساير لوازم بهداشتي افراد تحت پوشش برشمرد و گفت: يکي از برنامه‌هايي که در سال جاري در دستور کار قرار دارد، اجراي طرح توانبخشي مبتني بر جامعه است که بيش از 20 درصد روستاها تحت پوشش اين طرح قرار مي‌گيرند.
سخنگويي در پايان يادآور شد: يکي ديگر از اقدامات توانبخشي در خصوص معلولين جسمي و حسي ارائه خدمات توانبخشي پزشکي شامل فيزيوتراپي، شنوايي‌شناسي، بينايي‌سنجي، کاردرماني، گفتار درماني، ارتوپد فني مي‌باشد که براي ارائه بهينه اين خدمات و بهره‌مندي هرچه بيشتر معلولين، دفتر امور توانبخشي روزانه و توان‌پزشکي به زودي اقدام به برگزاري همايش علمي کاربردي با حضور تمامي کارشناسان توان‌پزشکي استان‌ها و اساتيد خواهد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن