تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815398500




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسی امکانات کرمان برای میزباتی مسابقات فوتبال جام ملتهای آسیا


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > کرمان با حضور نماینده AFC انجام شد؛
بررسی امکانات کرمان برای میزباتی مسابقات فوتبال جام ملتهای آسیا
کرمان - خبرگزاری مهر: نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: در سفر به کرمان تمامی امکانات ورزشی، اقامتی و حمل و نقل این استان بازدید شده و مورد ارزیابی قرار می گیرد.



به گزارش خبرنگار مهر، سینوری گوکو ظهر دوشنبه در نشست نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال ایران با استاندار کرمان گفت: مدارک و مستندات امکانات شهرها در ایران برای برگزاری رقابت های جام ملت های 2019 آسیا توسط فدراسیون فوتبال و دولت ایران ارائه می شود و ما نیز با بازدید از این شهرها به بررسی شرایط می پردازیم. وی گفت: طی امروز و فردا از امکانات ورزشی، اقامتی و حمل و نقل کرمان بازدید کرده و سپس عازم شهرهای دیگر برای ارزیابی امکانات می شویم. گوکو در خصوص احتمال برگزاری این رقابت ها در ایران اذعان داشت: مستندات و مدارک موجود به هیئت رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه شده و سپس در آنجا تصمیم نهایی اتخاذ می شود. نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا یادآور شد: با بررسی مستندات و مدارک ارائه شده مدیر اجرایی تعیین می کند که کدام کشور میزبان رقابت های جام ملت های 2019 آسیا خواهد بود. وی به استقبال مسئولان کرمانی اشاره کرد و اذعان داشت: این امر نشان از اهمیت میزبانی رقابت های جام ملت های 2019 آسیا در ایران دارد. گوکو تصریح کرد: برگزاری این مسابقات در ایران می تواند تاثیر مثبتی بر فوتبال آسیا و ایران داشته باشد. وی گفت: بالاترین استانداردها را از فدراسیون فوتبال درخواست کرده بودیم و از تمامی کسانی که برای این منظور تلاش کردند تا امکانات لازم را آماده کنند تشکر می کنیم.


۱۳۹۳/۲/۸ - ۱۶:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن