تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را براى بزرگداشت خداوند زيبا بنويسد، خداوند او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820220563




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هزينه هاي درماني مددجويان كميته امداد خراسان رضوي در سال 92 از مرز 100 ميليارد ريال فراتر رفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۵:۳ب.ظ)
هزينه هاي درماني مددجويان كميته امداد خراسان رضوي در سال 92 از مرز 100 ميليارد ريال فراتر رفت مدير كل كميته امداد امام خميني (ره) خراسان رضوي گفت: سال گذشته، نزديك به 110 ميليارد ريال براي درمان مددجويان تحت پوشش كميته امداد استان به مراكز درماني پرداخت شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، علي اصغر حاجي نقي با تأكيد بر نقش حياتي و كليدي سلامت و بهداشت در زندگي هر فرد بيان كرد: اولين رسالت كميته امداد به عنوان سازمان خدمات اجتماعي اين است كه خانواده هاي تحت پوشش را از خدمات درماني رايگان بهره مند كرده و از بروز پديده هاي درماني هنگفت تري پيشگيري كند.
وي با بيان اين كه 900 مركز درماني و پزشكي طرف قرار داد كيمته امداد هستند، افزود: بخش عمده اي از هزينه هاي درماني سال 92 مربوط به هزينه هاي بستري و درماني بوده و 40 ميليارد ريال نيز در خدمات ويژه مانند تهيه ي برخي از اقلام جانبي مورد نياز بيماران صعب العلاج مانند تخت، ويلچر هزينه شده است.
حاجي نقي ادامه داد: در حال حاضر، كميته امداد متعهد به پرداخت تمامي خدمات درماني به 110 هزار نفر از مددجويان شهري ساكن در شهرهاي بالاي 20 هزار نفر در استان است.
وي با اشاره به كارايي نداشتن و به روز نبودن بيمه درمان روستائيان كه مددجويان روستايي نيز از آن استفاده مي كنند، ادامه داد: گران بودن تجهيزات پزشكي و كمك درماني يكي از مشكلات عمده اي است كه بر نگراني ها و آسيب هاي مددجويان و در نهايت فقر آن ها مي افزايد.
مدير كل كميته امداد با تأكيد بر اهميت پيشگيري بيماري ها به جاي درمان آن ها تصريح كرد: امداد، سال گذشته بالغ بر 16 ميليارد ريال براي پيشگيري بيماري ها در خانواده هاي تحت حمايت در قالب طرح هاي غربالگري، آموزش هاي بهداشت و پيشگيري، بهسازي كارگاه هاي اشتغال، بينايي سنجي و هم چنين احداث و بهسازي سرويس هاي بهداشتي روستايي هزينه كرده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن