تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى‏آيد و آرز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820364435




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جمع آوري يک ميليارد و 700 ميليون ريال صدقه در زنجان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۵:۲۷ب.ظ)
جمع آوري يک ميليارد و 700 ميليون ريال صدقه در زنجان مدير کميته امداد شهرستان زنجان از جمع آوري يک ميليارد و 700 ميليون ريال صدقه در شهرستان زنجان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، اصغر پناهي اظهار کرد: جمع‌آوري صدقات يکي از عمده طرح‌هاي اجرايي کميته امداد است که با اطلاع‌رساني صورت گرفته در بين مردم جا افتاده شده است.
وي با اشاره به برخي از آثار و نتايج مثبت پرداخت صدقه در زندگي فردي و اجتماعي اشخاص اضافه کرد: از همان زمان حيات پيامبر اکرم(ص) پرداخت صدقه و کمک به محرومان مورد تاکيد بوده و در بسياري از آيات و روايات نقل شده از ائمه معصومان(ع) نيز بر انجام اين امر مهم تاکيد شده است.
مدير کميته امداد شهرستان زنجان در ادامه با اشاره وضعيت اعتقادي موجود در سطح شهرستان زنجان اضافه کرد: خوشبختانه به علت اعتقادات عميق ديني موجود در شهرستان زنجان، همواره مردم اين شهرستان کميته امداد را در اجراي طرح مذکور همراهي مي‌کنند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اينکه در حال حاضر 60 هزار صندوق صدقه در شهرستان زنجان وجود دارد، افزود: صندوق‌هاي موجود در شهرستان زنجان شامل صندوق‌هاي بزرگ (صندوق‌هاي معابر شهري)، صندوق‌هاي متوسط (صندوق‌هاي ادارات استان) و صندوق‌هاي کوچک (مشترکان خانگي و صندوق‌هاي مغازه‌ها) است.
اين مسئول بيان کرد: اسفند سال قبل از محل اين صندوق ها يک ميليارد و 700 ميليون ريال صدقه جمع آوري شد.
پناهي در پايان محل هزينه‌کرد صدقات جمع‌آوري شده را رفع نيازهاي مددجويان کميته امداد از قبيل تامين جهيزيه براي نوعروسان زير پوشش، هزينه‌هاي فرهنگي دانش‌آموزان مددجو و همچنين حل مشکلات درماني جامعه هدف عنوان کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن