تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819958716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهبازی نماینده قم در کشتی فرنگی نوجوانان آسیا شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم حلوایی در گفتگو با مهر:
شهبازی نماینده قم در کشتی فرنگی نوجوانان آسیا شد
قم - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: علی اصغر شهبازی بعد از عملکرد موفق در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا انتخاب شد.



محسن حلوایی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: برای شرکت در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان آسیا در سال 2014، با تصمیم کادر فنی تیم ملی نوجوانان، اردوی نهایی تیم کشتی فرنگی نوجوانان تا زمان اعزام به رقابت های آسیایی برگزار می‌شود. وی ادامه داد: قرار است اردوی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان کشورمان در خانه کشتی شماره دو تهران آغاز شود و در حالی که ترکیب تیم اعزامی به مسابقات آسیایی انتخاب شده، در آن علی اصغر شهبازی فرنگی کار ارزنده و شایسته استان قم نیز حضور خواهد داشت. رئیس هیئت کشتی استان قم اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی فدراسیون کشتی، اسامی نفرات دعوت شده به این مرحله از اردوی تیم ملی که تا زمان اعزام تیم ملی ادامه دارد در اوزان 42، 46، 50، 58، 63، 69، 76، 85 و 100 کیلوگرم اعلام شده است. وی با اشاره به حضور یک کشتی گیر از قم در مسابقات آسیایی افزود: علی اصغر شهبازی فرنگی کار خوش تکنیک و توانای کشتی فرنگی استان قم که از استعدادهای شاخص رده های سنی پایه کشتی قم محسوب می شود، در این اردو نماینده کشتی قم در وزن 100 کیلوگرم خواهد بود. حلوایی ابراز داشت: این کشتی گیر ارزنده در حالی حضور در مرحله نهایی اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان کشورمان را تجربه خواهد کرد، که در رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام پیروزی در کشور ترکیه نیز در رقابت با حریفان خارجی تجربیات گرانبهایی کسب کرده است. وی یاد آور شد: شهبازی در مسابقات بین المللی جام پیروزی در کشور ترکیه نماینده تیم ملی اعزامی کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان کشورمان در وزن 100 کیلوگرم بود، ضمن اینکه در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان کشور نیز با اقتدار با کسب مقام قهرمانی به کار خود پایان داد. رئیس هیئت کشتی قم تصریح کرد: شهبازی در حال حاضر امید اول کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان برای اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا محسوب می شود زیرا این کشتی گیر نفر نخست پیکارهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی نیز به شمار می رود. وی عنوان داشت: علاوه بر علی اصغر شهبازی که عضو تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان است، در حال حاضر علیرضا نجاتی و محمدجواد رضایی دو فرنگی کار شایسته کشتی استان قم در وزن 42 کیلوگرم و حسین ابراهیمی در وزن 63 کیلوگرم نیز حضور دارند اما این سه کشتی گیر در اردو می مانند تا برای مسابقات جهانی خود را آماده کنند و فقط شهبازی به رقابت های آسیایی می رود، مسابقاتی که از هجدهم اردیبهشت ماه در تایلند برگزار می شود. حلوایی بیان کرد: این در حالی است که هادی علیزاده پورنیا فرنگی کار قمی عضو تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان نیز هم اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارد تا خود را برای شرکت در رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی آماده کند.  




۱۳۹۳/۲/۸ - ۱۴:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن