تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نابودى جوانانتان را آرزو نكنيد ، گرچه بدى‏هاى بسيار در آنان باشد، زيرا آنان با ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815305149




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باشگاه سوارکاری تک تاز ابرکوه افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

باشگاه سوارکاری تک تاز ابرکوه افتتاح شد یزد - ایرنا- باشگاه سوارکاری تک تاز ابرکوه از سوی بخش خصوصی در کیلومتر هشت جاده ابرکوه - شیراز افتتاح و شروع بکار کرد .


به گزارش خبرنگار ایرنا ، امام جمعه ابرکوه روز دوشنبه در مراسم آغاز به کار این باشگاه گفت : ورزش سوار کاری ورزش وارداتی نیست بلکه یک ورزش باستانی و توام با عرق ملی و مذهبی ما است.
حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی با بیان اینکه اصل ورزش سواری کاری مورد توجه اسلام وائمه دین است، اظهار داشت : حداقل انتظار ما این است به اندازه ای که از ورزش های وارداتی حمایت می شود بخشی ناچیزی هم از این ورزش های توام با ارزش حمایت شود .
در ادامه این مراسم رئیس اداره ورزش و جوانان ابرکوه گفت : ورزش سوارکاری یک ورزش سنتی و دینی است و باید مورد توجه و حمایت مسئولان قرار گیرد .
ابوالفضل قاسمی اظهار داشت : در بخش ورزش سوارکاری یک میلیارد و 200میلیون تومان در سه باشگاه مختلف این شهرستان هزینه شده است .
وی افزود: بخاطر طوفان اسفندماه سال گذشته دو راس اسب اصیل عرب به ارزش 150 میلیون تومان که از سوی بخش خصوصی برای سواری کاری فعالیت می کرد از بین رفت .
قاسمی بابیان اینکه مسئولان و خیران باید بیشتر در زمینه ورزش سرمایه گذاری کنند، ادامه داد: ورزش ابرکوه مقام اول ساماندهی را دراستان دارد و حرف کشوری می زند.
رئیس هیئت سوارکاری ابرکوه هم گفت : باشگاه سوارکاری تک تاز ابرکوه به همت و هزینه شخصی رحمن حاتمی زاده تاسیس شده است .
احمدرضا اسدی بابیان اینکه در حال حاضر 75 جوان ابرکوهی با 25 راس اسب شناسنامه دار عرب در ورزش سوارکاری فعالیت دارند خواستار برطرف کردن موانع و افزایش ایمنی پیست اسب دوانی و تخصیص بودجه برای توسعه ورزش سواری کاری شد.
وی افزود : سوارکاران این شهرستان سال گذشته در مسابقات مسابقات زیبایی اسب عرب یزد مقام نایب قهرمانی و همچنین در کورس اسب دوانی پاییزه یزد در چهار دوره مقام های دوم و سوم ، دوم و اولی را کسب کردند .
مدیر عامل باشگاه سوارکاری تک تاز ابرکوه گفت: این باشگاه در فضایی کاملا استاندار با هفت رأس اسب اصیل عرب و افزون بر پنج میلیارد ریال هزینه آغاز به کار کرده است .
حاتمی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه آموزش سوارکاری مورد استقبال جوانان است، افزود: آموزش کورسی سوارکاری ، آموزش زیبایی ، مشاوره و خرید و فروش در برنامه کاری این باشگاه در آینده نزدیک خواهد بود .
وی با تقدیر از جهاد کشاورزی در صدور مجوز خواستار حمایت های مسئولان برای ترویج رشته سوارکاری شد.ک4/3
7539/1968
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن