تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815603896




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمامي برنامه هاي توسعه تجارت بايد در راستاي تحقق هدف 10 ميلياردي صادرات باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۳:۵۳ب.ظ)
استاندار کرمانشاه: تمامي برنامه هاي توسعه تجارت بايد در راستاي تحقق هدف 10 ميلياردي صادرات باشد رضايي بابادي گفت: تمامي برنامه هاي توسعه ي تجارت استان بايد در راستاي تحقق هدف 10 ميلياردي صادرات باشد.
به گزارش خبرگزاري موج، رضايي بابادي، استاندار کرمانشاه، در جلسه ي توسعه ي صادرات کالاهاي غير نفتي استان که با حضور اعضاي ذيربط در محل سالن جلسات استانداري برگزار شد، بر ارائه ي راهکارهاي جديد براي توسعه ي بيش از پيش تجارت استان با توجه به ظرفيت هاي موجود تأکيد کرد.
وي بيان داشت: با توجه به برنامه هاي تدوين شده، بايد در راستاي تحقق هدف 10 ميلياردي صادرات اقدامات گسترده اي صورت گيرد و راهکارهاي جديد و پويا در اين زمينه ارائه و مورد پيگيري قرار گيرد.
استاندار کرمانشاه با اشاره به توانمندي ها و امکانات خوب استان براي محوريت صادرات به کشور عراق تصريح کرد: با توجه به اين توانمندي ها، ميزان حضور و فعاليت استان بايد بيش از پيش در عراق گسترش يابد و از همه ي امکانات و ظرفيت هاي موجود براي افزايش و تحقق هدف 10 ميلياردي صادرات استفاده گردد.
رضايي بابادي بيان داشت: بدون شک توسعه ي تجارت و افزايش ميزان صادرات استان، به رونق اقتصادي و اشتغالزايي منجر مي شود و زمينه اي مناسب براي رفع مشکلات اقتصادي استان ايجاد مي کند.
وي تأکيد کرد: مديران ذيربط بحث تجارت استان بايد دائماً به فکر برنامه هاي جديد و پويا باشند و بستر لازم را براي توسعه ي بيش از پيش بخش تجارت استان فراهم سازند.
رضايي بابادي بيان داشت: استان کرمانشاه نه تنها امکانات و ظرفيت هاي کمتري نسبت به ديگر استان ها براي توسعه ي تجارت ندارد، بلکه ظرفيت ها و پتانسيل هاي اين استان بسيار بيشتر است که با بکارگيري امکانات موجود، تجارت و صادرات استان روز به روز شکوفاتر خواهد شد.
استاندار کرمانشاه همچنين با اشاره به برنامه هاي در دست اجرا براي فعال نمودن بازارچه هاي مرزي سومار و تيله کوه گفت: خوشبختانه با پيگيري هاي صورت گرفته زمينه ي فعال شدن اين بازارچه ها فراهم شده که بدون ترديد با راه اندازي آنها، رونق اقتصادي براي مردم مرز نشين اين مناطق استان ايجاد خواهد شد.
در اين جلسه برنامه هايي از قبيل تشکيل ميز عراق در استان آموزش به بازرگانان با قوانين و مقررات صادرات و واردات، نهادسازي، تشکيل سرمايه اجتماعي و تقويت نهادهاي شکل گرفته در حوزه ي صادرات، بازارسازي و بازاريابي صادراتي ويژه ي محصولات صادراتي از مرزهاي استان، تقويت فرايندها و مستندسازي براي حضور در بازارهاي عراق، مطالعه ي بازارهاي صادراتي ممکن و تدوين راهکارهاي جديد براي حضور فعال تر استان در بازار عراق مورد بررسي قرار گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن