تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821016382




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکل بخش آب، برق و گاز مسکن مهر شهر جدید پرند رفع شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند: مشکل بخش آب، برق و گاز مسکن مهر شهر جدید پرند رفع شد شهرری- ایرنا- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت : با پیگیری مستمر وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران شهرهای جدید ، مشکلات خدمات زیربنایی تامین آب، برق و گاز برای آن دسته از واحدهایی که جدول زمانی افتتاح و بهره برداری از آنها به اطلاع مردم رسیده، رفع شد.


به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پرند ، ˈباران هاشم زهیˈ اظهار داشت : برای پروژه هایی که با سازنده به عنوان پیش فروشنده و مردم به عنوان پیش خریدار، تفاهم نهایی بر سر قیمت تمام شده و زمان قطعی افتتاح را انجام داده ایم، هیچ مشکل خاصی در بخش تامین آب شرب و برق سراسری و گاز شهری وجود نداشته و انشعابات این واحدها به محل درب اصلی ساختمان منتقل و در حال نصب است.
وی افزود: برخی از پیش خریداران مسکن مهر در جلسه امروز ملاقات مردمی، برای توجیه تاخیر در پرداخت آورده نقدی خود به مشکلات نبود آب و برق در پروژه های مسکن مهر اشاره می کردند.
وی تاکید کرد: این مشکل بطور قطعی برای آن دسته از واحدهایی که زمان افتتاح آنها برای ماه های آینده تعیین و با ارسال پیامک به اطلاع صاحبانشان رسیده، حل شده است.
هاشم زهی از برگزاری جلسه ای در این هفته با مسولان ارشد وزارت نیرو در خصوص رفع پاره ای ابهامات و چالش ها در مسیر تامین خدمات برای سایر واحدهای مسکونی مهر خبر داد و گفت: با هماهنگی خوبی که بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت نیرو بوجود آمده بعید است برای افتتاح مابقی واحدهای مسکونی مهر، مشکلی در خصوص تامین آب و برق داشته باشیم.
*** هرگز امتیاز از دلالان نخرید
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: باید به متقاضیان جدید مسکن مهر هشدار داد هرگز امتیاز پیش خریداران قبلی را از دلالان خریداری نکنند و تا زمان اعلام طرح های جدید تامین مسکن همچون مسکن اجتماعی، منتظر بمانند.
هاشم زهی تصریح کرد: هم اکنون در شرکت عمران شهر جدید پرند، هیچ ثبت نامی در مسکن مهر انجام نمی شود و معادل واحدهای در حال ساخت، متقاضی ثبت نام شده و پیش خریدار قطعی وجود دارد.
وی به درخواست متقاضیان در مورد نظارت بیشتر بر کار پیمانکاران اشاره کرد و افزود: این درخواست بلافاصله با موافقت مدیر عامل و اعضای هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید پرند انجام و در حال پیگیری است.
1724 /537
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن