تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815377958




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محروميت در روستاهاي اهواز بيداد مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان کاظم نسب:
محروميت در روستاهاي اهواز بيداد مي كند
اهواز - خبرگزاری مهر: رئيس شوراي شهرستان اهواز گفت: متاسفانه محروميت هاي زيادي گريبانگير برخي روستاهاي شهرستان اهواز شده و محروميت در اين مناطق بيداد مي كند.



جواد كاظم نسب الباجي در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: براي نمونه بالغ بر 15 روستا در حاشيه دز از توابع دهستان الهايي بخش مركزي اهواز سكونت دارند كه شغل اصلي آنها كشاورزي و دامداري است اما با وجود اينكه اهالي اين مناطق، منبع درآمد خوبي از لحاظ اقتصادي براي استان هستند ولي اسير محروميت هاي چشمگيري هستند.

وي افزود: به رغم مجاورت اين روستاها با رودخانه دز متاسفانه هيچكدام از روستاهاي مذكور داراي آب شرب سالم و بهداشتي نيستند و حتي خانه بهداشت كه از ضروريات يك روستا مي باشد در اين روستاها به چشم نمي خورد.

رئيس شوراي شهرستان اهواز گفت: مدارس دخترانه در اين مناطق فقط تا پنجم ابتدايي است و دانش آموزان دختر از اين مقطع به بعد مجبور به ترك تحصيل مي شوند. دبيرستان هم در اين مناطق به طور كلي وجود ندارد.

جواد كاظم نسب الباجي با اشاره به اينكه لوله هاي گاز در مجاورت اين روستاها قرار دارند، گفت: متاسفانه اين روستاها از نعمت گاز محرومند و از سويي ديگر شبكه برق اكثر روستاها فرسوده است.

وي گفت: معابر روستايي هنوز خاكي هستند و تنها جاده ارتباطي اين روستاها با جاده ترانزيتي اهواز – انديمشك هم فرسوده است و تاكنون ترميم نشده است.

رئيس شوراي شهرستان اهواز از مسئولين استان و شهرستان خواست ضمن بازديد از مناطق ياد شده نسبت به پيگيري و حل مشكلات آنها اقدام كنند.


۱۳۹۳/۲/۸ - ۰۹:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن