تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805341443




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عليپور: تماس گيرندگان شناسايي و برخورد خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۹:۹ق.ظ)
در حاشيه جنجال رشوه در پلي آف عليپور: تماس گيرندگان شناسايي و برخورد خواهد شد با اعلام جعفر جعفري، مديرعامل باشگاه فجرسپاسي در مورد اينکه در خلال بازي تيمش در مرحله پلي آف چند دلال نام آشنا و زندان رفته با بازيکن او تماس گرفته اند، پرونده اين بازي را در آستانه ديدار حساس و سرنوشت ساز برگشت وارد فاز تازه اي کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، حجت الاسلام عليپور ضمن تاييد تماس مديرعامل باشگاه فجر و اعلام به اين موضوع به کميته فرهنگي و منشور اخلاقي فدراسيون گفت: آقاي جعفر جعفري، مديرعامل باشگاه فجر بعد از بازي تلفني با بنده تماس گرفت و اشاره داشت که با يکي از بازيکنان آنها تماس داشته اند و از او تقاضاهايي براي بازي مقابل پيکان داشته اند. گويا در اين تماس با بازيکن مورد نظر هم او را تطميع و هم تهديد کرده اند.
عليپور در مورد اينکه تماس گيرندگان چند دلال معروف و سابقه دار بوده اند اظهار داشت: گويا آقايان «غ.گ» بوده که با ايشان تماس گرفته و ايشان هم به نوعي با آقاي «ح.م» در ارتباط است. اين دو قبلا هم حرف هايي در مورد حضورشان در استاديوم در بازي پيکان و سياه جامگان وجود داشت که در حال بررسي هستيم و بايد ديد چقدر آن پرونده به اين پرونده مي تواند مربوط باشد.
دبير ستاد منشور اخلاقي فدراسيون در واکنش به اين سوال که آيا ممکن است با توجه به سابقه جدال لفظي با سرمربي پيکان و موضوع «ف.ک»ها که گمانه زني رسانه ها هميشه در اين مورد به چند نفر از جمله فرهاد کاظمي مي رسد، پاسخ داد: ببينيد اصلا بحث «ف.ک» يا بحث من و آقاي فرهاد کاظمي فعلا در ميان نيست و نمي شود از کسي نامي برد. بايد در وهله اول بررسي شود و ديد اين دو نفر چطور و چگونه و بابت چه مقاصدي و به نفع و خواسته چه کسي به اين موضوع ارتباط پيدا مي کنند که با بازيکن تيم حريف تماس گرفته اند و از او خواسته اند مقابل پيکان کم کاري و حتي به ميدان نرود.
وي ادامه داد: در حال حاضر هرگونه اتهام در مورد ارتباط اين دونفر با فردي در باشگاه پيکان را که گمانه زني هاي رسانه هاست در مورد اين پرونده را ما نه تاييد مي کنيم و نه نقض. اجازه بدهيد گزارش هاي باشگاه فجر را بگيريم و بررسي هاي کلي را روي فعاليت «ح.م» و «غ.گ» انجام دهيم تا به نتيجه نهايي برسيم. فعلا نام اين دو نفر هيچ اتهامي را متوجه هيچکس و باشگاه پيکان نمي کند.
حجت الاسلام عليپور در پايان به اقدامات انجام گرفته روي اين پرونده تا قبل از بازي برگشت و احتمال فراخوادن فردي از باشگاه پيکان گفت: کارهاي مقدماتي انجام شده و حتي جداي قراري که با اين دو نفر در روز سه شنبه (فردا) گذاشته شده تا به کميته بيايند و در مورد اين موضوع توضيح بدهند، با نهادهاي نظارتي هم بابت ورود به اين پرونده تماس هاي لازم گرفته شده تا زودتر به نتيجه برسيم. غير از اين دو نفر فعلا لزومي نيست از باشگاه پيکان هم کسي در اين جلسه حضور داشته باشد و بايد ابتدا حرف هاي «غ.گ» و «ح.م» را بشنويم تا ببينيم پاي چه نفرات ديگري به اين پرونده باز خواهد شد. تمام سعي مان اين است که تا قبل از بازي برگشت وضعيت اين پرونده را روشن کنيم و مسببان اصلي را شناسايي کنيم. به شما قول مي دهم با متخلفان اين پرونده به شديدترين نحو ممکن برخورد خواهد شد و جرايم سنگيني در انتظار آنهاست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن