تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820419693




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور هشت تیم در لیگهای والیبال کشور را برای امسال برنامه ریزی کرده ایم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه: حضور هشت تیم در لیگهای والیبال کشور را برای امسال برنامه ریزی کرده ایم ارومیه - ایرنا - مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه گفت: امسال حضور هشت تیم در رده های سنی مختلف در دو بخش زنان و مردان را در لیگهای کشور به طور مدون و هدفمند برنامه ریزی کرده ایم.


احد یوسفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هدفگذاری و استفاده از سازوکارهای رسیدن به هدف، دو مقوله مهمی است که باشگاه شهرداری ارومیه پیش روی خود دارد.
وی اظهار کرد: تدوین برنامه میان مدت سه ساله و توجه به رده های سنی مختلف به خصوص اجرای طرح استعدادیابی رده های پایه دختران و پسران در اولویت کاری قرار دارد.
وی ادامه داد: باید با عملکردی مناسب و هدفمند عنوان غرورآفرین ˈپایتختی والیبال ارومیهˈ که سالهاست با خود یدک می کشیم را به معنای واقعی عملی کنیم.
یوسفی افزود: امسال تشکیل و حمایت از هشت تیم در رده های سنی نوجوانان، جوانان و امید پسران، والیبال ساحلی مردان، دسته یک مردان، دسته یک زنان، لیگ برتر زنان و لیگ برتر مردان را در برنامه کاری داریم و از هم اکنون برنامه ریزی های دقیق و هدفمندی برای این مهم به انجام رسیده است.
وی گفت: تصمیم داریم تمام سعی خود را برای ایجاد ارتباطی معقول و منطقی بین رده سنی پایه تا رسیدن به لیگ برتر را به کار ببندیم تا خروجی کارمان قابل قبول و مفید به فایده باشد.
وی افزود: باشگاه شهرداری ارومیه قصد دارد علاوه بر بهره گیری از بازیکنان بومی در تمامی رده های سنی ظرفیت و قابلیت بازیکن سازی و صدور بازیکن به سایر باشگاه ها را نیز داشته باشد.
یوسفی گفت: ارتقاء سطح مربیگری مربیان استان با برگزاری دوره های مربیگری بین المللی و ملی و به روزرسانی دانش مربیان از دیگر برنامه هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی ادامه داد: استفاده از تمامی ظرفیتهای بومی توانمند در حوزه مربی گری و بازیکن در تیم سوپرلیگ و سایر تیمهای حاضر در رده های سنی مختلف مهمترین هدف باشگاه است.
یوسفی گفت: در نخستین جلسه هم اندیشی با حضور پیشکسوتان مصوب شد تا شورای سیاستگذاری باشگاه با ترکیب سه نفر از پیشکسوتان منتخب، یک نفر از اعضای شورای شهر و یک نفر از مسوولان هیات والیبال استان یا ارومیه تشکیل شود تا ساختاربندی انتخاب مربیان و بازیکنان تیمها به خوبی انجام شود.
وی افزود: البته موضوع تیم سوپرلیگ کمی متفاوت تر از سایر تیمهای والیبال است چرا که این تیم به دلیل دوستداران و طرفدران خاصی که دارد همواره اهمیت داشته و در واقع موفقیت باشگاه در گرو موفقیت این تیم است ولی نباید فراموش کرد که توجه به رده های سنی پایه نیز نوعی سرمایه گذاری برای آینده و پشتوانه سازی برای تیمهای رده بالاست.
یوسفی گفت: حضور مستمر نماینده والیبال ارومیه در لیگهای برتر و دسته یک کشور طی نیم قرن گذشته، حضور بازیکنان متعدد در معیت تیمهای ملی و همگانی و فراگیر بودن رشته والیبال در بین مردمان این شهر موجب شده خواسته و توقع مردم فراتر از حد تصور باشد و مسوولان باشگاه نیز به این خواسته ارج نهاده و در راستای تحقق آن هر آنچه در توان دارند به کار بندند.
یوسفی گفت: باشگاه نیازمند حمایت و همدلی مردم و هواداران است و از مردم می خواهیم در روزهای سخت و بحرانی تیم محبوب خود را تنها نگذارند و با اتحاد و همدلی ما را در پیشبرد اهداف یاری رسانند.
وی ادامه داد: در ورزش حرفه ای کوچکترین اتفاقات بزرگترین و حساسترین سرنوشتها را رقم می زند که نمونه عینی آن مصدومیت تونی کواچویچ در دیدارهای نیمه نهایی فصل گذشته و از دست دادن دیدار فینال برای تیم ما بود.
وی افزود: زیبایی و هیجان ورزش به برد و باخت هایی است که در آن به وجود می آید و برخی اوقات می بینیم که بزرگترین تیمها نیز دچار بحران می شوند ولی در این میان تیمی موفق است که به دور از حواشی مورد حمایت همه جانبه مسوولان و مردم قرار گرفته و با تمرکز بیشتر در راستای رسیدن به هدف اصلی قدم بردارد.
7126/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن