تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا را خالصانه ياد كنيد تا بهترين زندگى را داشته باشيد و با آن راه نجات و رستگارى را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820779010




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه حضور تیم ملی نونهالان در یزد مشخص شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

برنامه حضور تیم ملی نونهالان در یزد مشخص شد یزد - ایرنا - نایب رییس هیات فوتبال استان ، برنامه های حضور یک هفته ای تیم ملی نونهالان ایران در یزد را اعلام کرد .


ˈ احمد نارگونی ˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه میزبان تیم ملی نونهالان ، باشگاه فولاد و با همکاری هیات استان است افزود: اردوی آمادگی این تیم یک هفته به طول می کشد .
وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته ، تیم ملی نونهالان ایران در روز پنجشنبه چهارم اردیبهشت ماه از ساعت 16 در استادیوم شهید نصیری به مصاف تیم نونهالان فولاد یزد خواهد رفت .
این مسئول گفت: دومین مسابقه تدارکاتی تیم ملی نونهالان در روز جمعه پنجم اردیبهشت از ساعت 16 در برابر تیم آبفای یزد خواهد بود .
نارگونی اظهار داشت: طبق برنامه ریزی بعمل آمده نیز آخرین مسابقات تدارکاتی تیم ملی نونهالان در روز یکشنبه هفتم اردیبهشت ماه از ساعت 16 در برابر تیم نونهالان استیلا کویر یزد برگزار می شود .
نایب رییس هیات فوتبال استان یزد از دیگر برنامه های حضور تیم ملی نونهالان به یزد را بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی و انجام تمرینان و برگزاری آیین تجلیل از آنها عنوان کرد .
نارگونی حضور تیم ملی نونهالان در یزد را باعث ارتقای فوتبال استان و آشنایی مهمانان با آداب و رسوم و فرهنگ دارالعباده دانست .ک3
7536/1968
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




02/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن