تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805271586




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خادم: قراداد حامی مالی، گذشته پرسپولیس را جبران و آینده را تامین می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پروین علاقمند به حضور درهیات مدیره نبود؛ خادم: قراداد حامی مالی، گذشته پرسپولیس را جبران و آینده را تامین می کند تهران - ایرنا- معاون وزارت ورزش و جوانان پس از مشخص شدن اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تهران، گفت:قراداد حامی مالی، گذشته پرسپولیس را جبران و آینده را تامین می کندو از هیات مدیره انتظار داریم از این حامی حمیات کامل داشته باشد.


به گزارش ایرنا، «امیررضا خادم» در حضور خبرنگاران، اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان موظف است از سرخابی های پایتخت به دلیل اینمکه سرمایه های ملی هستند و علاقمندان زیادی دارند، حمایت کند و بستر مناسب برای انان فراهم شود.
وی افزود: به هر دلیلی که قصد انتقاد از آن را نداریم تاکنون حرکتی برای این باشگاه ها صورت نگرفته و نمی دانم اگر دولتی هستند چرا حمایت نمی شوند و اگر زیان دهی دارند چرا واگذار نشده اند.
خادم ادامه داد: مجلس محترم مصوب کرده این دو باشگاه واگذار شوند و امسال مکلف به واگذاری هستیم و براساس اصل 44 قانون اساسی مجمع شکرت ها با حضور وزیر اقتصاد دارایی برگزار می شود و کار اجرایی نقل و انقالات شرکت ها با سازمان خصوص سازی است که این اتفاق از چند ماه قبل آغاز شد.
این مقام عالی گفت: در اخرین جلسه ای که با مسوولان خصوص سازی داشتیم مقرر شد وزارت ورزش و جوانان شرایطی فراهم کند که واگذاری زودتر انجام شود و ما نیز این اقدام را چند ماه است اغاز کرده ای و سعی داشتیم با کمترین حاشیه این مساله انجام شود.
وی گفت: معضل این است که فوتبال ما نمی تواند درآمدزایی و مدیران فقط آورده دیگران را چند برابر هزینه می کنند و پاسخگوی مناسبی ندارند. زمانی هم که انتقاد می شود با استعفا و حاشیه سعی دارند توپ را به زمین دولت انداخته و مسوولیت خود را فراموش می کنند.
خادم اظهار کرد: خدا را شکر که تلاش ها نتیجه داد و قراردادهای خوبی با حامیان مالی برای یک فصل پرسپولیس به توافق رسیدیم و هیات مدیره از سوی وزارت ورزش و جوانان انتخاب شد.
وی در خصوص اعضای هیات مدیره سرخپوشان عنوان کرد: برخلاف همیشه حتی یک چهره سیاسی در اعضای هیات مدیره نداریم و ترکیبی از اهالی باشگاه که در بحث فنی باشند و چهره اقتصادی که توانمندی آنان تضمین شده است را بررسی و جمع بندی کردیم.
معاون ورزش و جوانان عنوان کرد: در بخش حقوقی با توجه به مشکلات زیادی که این باشگاه دارد جمع بندی کردیم تا یک حقوق دان در هیات مدیره باشد که مشکلات را برطرف کند.
وی گفت: تلاش می کنیم تا با در نظر گرفتن مصلحت این باشگاه، تا پایان فصل باشگاهی بدون بدهی و حاشیه داشته باشیم و با همفکری خوبی که بین حامیان مالی، هیات مدیره و وزارت ورزش است مسیر را دنبال کنیم.
خادم در ادامه گفت: برند باشگاه آنقدر ارزشمند است که می توانم با صراحت بگویم قراردادی منعقد کردیم که گذشته مالی باشگاه را جبران و آینده را تامین و تضمین می کند.
وی در مورد مدیرعامل باشگاه عنوان کرد: همواره روند اینگونه بود که مدیرعامل معرفی و سپس اعضای هایت مدیره چیده می شدند و برای نخستین بار است که هیات مدیره مستقل ایجاد شده تا خودشان مدیرعامل را انتخاب کنند.
وی در مورد نبودن علی پروین در بین اعضای هیات مدیره سرخپوشان ادامه داد: ایشان علاقمند به حضور در هیات مدیره نبود. وی ارزشمند است و باید حفظ شوند. من شعار نمی دهم تا امروز تلاش کردم که ایشان نپذیرفت.
خادم با اشاره به اینکه پروین باید در چارچوب حرکت می کرد گفت: متوجه شدم که بزرگان فوتبال ما احساسی هستند و در نهایت باعث می شود افراد خارج از ورزش سواستفاده کنند.
وی گفت: مشکلی برای گفتن رقم قرارداد حاملی مالی ندارم و نگرانی ام بدهی و طلبکاران هستند و می خواهیم با برنامه پیش برویم. اعلام می کنم که دیگر باشگاه مشکلی نداشته باشد و امیدوارم استقلالی ها نیز از این گردونه عقب نمانند.
خادم در خصوص اینکه آیا علیرضا رحیمی از گزینه های مدیرعاملی پرسپولیس عنوان کرد: ایشان نیز از گزینه هاست و در این خصوص هیات مدیره تصمیم گیری می کند.
این مقام عالی در خصوص نگرانی امیرقلعه نویی از شرایط استقلال گفت: ایشان حق دارد و امیدوارم حامیان مالی استقلالی نیز سریعتر دست به کار شوند. البته در این خصوص جلسه ای داشتیه ایم و فردا نیز دومین نشست ما با حامیان برگزار می شود.
ورزشی(3)**3783**9250**
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن