تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در پاسخ به پرسش از معناى سنّت، بدعت، جماعت و تفرقه فرمودند: به خدا سوگند، سنّت، هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815545944




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پايان نامه هاي ارشد و دکترا در حوزه قير و آسفالت حمايت مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۶:۵۷ب.ظ)
پايان نامه هاي ارشد و دکترا در حوزه قير و آسفالت حمايت مي شود مديرعامل بزرگترين توليدکننده قير خاورميانه از حمايت اين شرکت از پايان نامه هاي کارشناسي ارشد و دکتراي دانشجويان دانشگاه هاي کشور در حوزه قير و آسفالت خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، محسن دلاويز، با بيان اين مطلب گفت: اين تصميم به منظور بالا بردن کيفيت قير و آسفالت کشور با بهره گيري از توانمندي هاي علمي دانشجويان و دانشگاهيان کشور گرفته شده است.
وي که در جمع کارکنان معاونت توسعه و سرمايه گذاري اين شرکت سخن مي گفت، با دعوت از ورود دانشجويان، دانشگاهيان و انجمن هاي علمي به منظور کمک به اين صنعت ملي کشورمان ادامه داد: نفت پاسارگاد به عنوان بزرگترين توليد کننده قير خاورميانه وظيفه خود مي داند از تمامي پايان نامه هاي دانشجويان کارشناسي ارشد و دکترا که در زمينه قير و آسفالت و با هدف کمک به اين صنعت ملي کشورمان تهيه و اجرايي شوند حتماً حمايت مالي کند .
مديرعامل نفت پاسارگاد با تاکيد بر نگرش علمي به توسعه گفت: توسعه بايد دانش بنيان باشد و توسعه مبتني بر علم، پايدار است؛ لذا معتقدم براي توسعه صنعت قير و آسفالت راهي جز گذر از مسير علمي و دانشگاهي نداريم.
دلاويز راه اندازي دانشگاه جامع علمي –کاربردي ويژه "قير و آسفالت " را از ديگر برنامه هاي توسعه علمي شرکت نفت پاسارگاد اعلام کرد و افزود: راه اندازي اين دانشگاه مي تواند فاصله دانش قير و آسفالت تا کاربرد عملي آن را پوشش دهد و اين مهم به ارتقاء کيفيت آسفالت کشور کمک شاياني مي کند.
وي با تاکيد بر حمايت همه جانبه براي راه اندازي اين دانشگاه ادامه داد: اين اقدام مي تواند پايه گذار تحول علمي در حوزه قير و آسفالت در کشور شود.
مديرعامل نفت پاسارگاد افزايش کيفيت قير ايران را براي حضور موثرتر در بازارهاي جهاني يک ضرورت فوري دانست و بيان کرد : تاکيد دارم که حتي يک بشکه قير بدون کيفيت نبايد از کشور خارج شود چرا که به مصالح ملي کشور در طولاني مدت آسيب مي زند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن