تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند در بهشت هفتاد هزار قصر از يا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819995013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه قزوین: صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی، امری مقدس است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه قزوین: صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی، امری مقدس است قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صیانت از دستاوردها و اهداف انقلاب، امر مقدس را پیگیری می کند.


به گزارش ایرنا، آیت اله ˈهادی باریک بینˈ روز یکشنبه در دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه استان به حضور حماسه آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: این نیروی ارزشمند امروز در تمام عرصه های مختلف نقشی مهمی داشته و حماسه آفرینی این نیروها در دوران هشت سال دفاع مقدس همیشه در اذهان این ملت ماندگار خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه سپاه به عنوان مجموعه ای ارزشمند در خدمت مردم است، اظهارداشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با درس آموزی از حماسه عاشورا، ایثار و فداکاری را خط مشی اصلی خود قرار داده و برای حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی آماده هرگونه جانفشانی است.
نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در ادامه به نقش تاثیرگذار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور اشاره و اظهارکرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بازوی توانمند ولایت فقیه بوده و خود را برای هر نوع ماموریتی آماده کرده است.
آیت اله باریک بین بیان کرد: امروز تشکیلات سپاه با وجود نیروهای مخلص و معتقد به ولایت و مبانی اسلامی و با بهره گیری از سال ها تجربه، تخصص و کارآمدی، به صورت مجموعه ای ارزشمند در خدمت ملت ایران می باشد.
وی به اقتدار نیروهای مسلح کشور در برابر تهدیدات دشمنان اشاره کرد و افزود: سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی همواره برای حفظ نظام اسلامی آماده بوده و در برابر تهدیدات دشمنان با قدرت ایستاده و خواهند ایستاد.
آیت اله باریک بین در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری گفت: همه باید کتاب های این شهید عالی مقام را مطالعه کرده و مطالب آن را در جامعه ترویج دهیم.
7390/ 614
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن