تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مبادا جز حق، با تو اُنس بگيرد و جز باطل، از تو بهراسد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814771523




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رقم نجومی قرارداد سرمربی تراکتورسازی لو رفت


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



رقم نجومی قرارداد سرمربی تراکتورسازی لو رفت
تمدید قرارداد تونی با تراکتور گره خورده و این مربی پرتغالی هنوز به باشگاه جواب نداده است.



به این مطلب امتیاز دهید

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، نظمی، مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی در مصاحبه‌هایش اعلام کرده در صورتی که رقم پیشنهادی تونی بالا باشد، نمی‌توانند اين مبلغ را پرداخت کنند. به همین خاطر کار تمدید قرارداد تونی با تراکتور گره خورده و این مربی پرتغالی هنوز به باشگاه جواب نداده است.   در حالی که خبرهای زیادی در خصوص رقم پیشنهادی تونی به تراکتور به گوش می‌رسد از نزدیکان این مربی پرتغالی شنیدیم، او رقم زیادی نگفته و مشکلش این مسائل نیست. این ادعا از سوی نزدیکان تونی که با او در تماس هستند شنیده می‌شود اما هر روز از سوی مسئولان مصاحبه‌هایی منتشر می‌شود که حکایت از رقم بالای تونی دارد.   امروز هم خبر عجیبی شنیدیم مبنی بر اینکه عمو سیبیلوی محبوب تراکتوری‌ها برای تمدید قرارداد یک میلیون دلار خواسته که بیش از ۳ میلیارد تومان می‌شود. این رقم هنوز از سوی دو طرف تائید نشده اما پیشنهاد باشگاه به تونی‌‌ همان ۳۳۱ هزار دلار است و ظاهرا بیشتر از این مبلغ نمی‌خواهد بپردازد. حتی شنیدیم نزدیکان تونی از قول او گفتند برای دو سال پیش ۸۰۰ هزار دلار گرفته و حالا با رقمی کمتر از این قرارداد قبلی تمدید نمی‌کند.   باشگاه پاداش‌های زیادی را برای تونی در نظر گرفته و در صورتی که رقم قرارداد را بالا ببرد مسلما او دیگر نمی‌تواند از این امتیازات ویژه بهره‌ای ببرد. مدیر برنامه‌های تونی هم در روسیه به سر می‌برد و قرار شده ظرف امروز و فردا تونی جواب نهایی را بدهد.   با توجه به اینکه هر کدام از دو طرف ادعایی متفاوت دارند اما و اگر‌ها در خصوص ماندن تونی زیاد شده. اگر طبق گفته دوستان تونی مشکل پول نیست پس او چرا با توجه به علاقه مردم هنوز جوابی برای تمدید قرارداد نداده است؟ شاید هم او از مسئولان باشگاه ناراحت است و می‌خواهد بیشتر فکر کند.حق تعالی مدیربرنامه تونی پیشنهاد یک میلیون دلاری را تائید نکرد.
تونی فصل گذشته که از تراکتور اخراج شد به دستیارانش اعلام کرد از مربیگری خسته شده و می‌خواهد استراحت کند. او حتی به این مربیان گفته بود؛ می‌توانند به تیم‌های دیگر بروند و در همین راستا یکی از دستیارانش در مجارستان مشغول به کار شد. شاید هم تونی از مربیگری خسته شده و علاقه‌ای به این کار ندارد و به همین خاطر می‌خواهد مبلغ را بهانه کند. به هر حال هنوز تکلیف باشگاه مشخص نیست و تنها چيزي كه مشخص است اين است كه هواداران تراكتورسازي تونی را می‌خواهند!
    بانک ورزش 450




۰۷/۰۲/۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن