تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820917636




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتقاد به مردم و ایمان و اتکاء به پروردگار باعث پیروزی امام راحل شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اعتقاد به مردم و ایمان و اتکاء به پروردگار باعث پیروزی امام راحل شد گرگان - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: اعتقاد امام راحل به مردم و ایمان و اتکاء به پروردگار، باعث پیروزی ایشان در برابر رژیم شاهنشاهی شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام ˈغلام رضا قندهاریˈ روز یکشنبه در اولین جلسه استانی ستاد گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) و سالگرد قیام 15 خرداد افزود: ایشان نظام و انقلاب را برای ما ماندگار کرد و ما ضمن شکر این نعمت، باید به خوبی از آن محافظت و مراقبت کنیم.
به گفته وی، همه ما مدیون حضرت امام هستیم و در واقع ایشان حق حیات بر گردن ما دارند.
وی تصریح کرد: اگر امام (ره) نبود، مشخص نبود چه بر سر ما و این نظام و انقلاب می آمد و در واقع امام اسلام را احیاء کرد که در راستای همین احیاء، انقلاب امام جهانی می شود و جهان تحت تأثیرش قرار می گیرد و هر روز دامنه این تأثیر وسیع تر می شود.
وی ادامه داد: در سال گذشته در گرامیداشت بیست و چهارمین سالگرد ارتحال ایشان و پنجاهمین سالگرد قیام 15 خرداد که یک روز تاریخی و به یاد ماندنی در تاریخ ایران است، مراسم و برنامه های خوبی در سطح استان برگزار شد و امسال نیز باید برنامه ها، پررنگ تر و باشکوه تر از سال قبل باشد.
قندهاری گفت: سال گذشته 150 جلسه مؤثر همراه با اطعام اعم از نهار و شام در سطح استان برگزار شد که در سطح کشور، کم نظیر بود و باید مراسم امسال بهتر شود.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: اعزام نیرو و زائر برای مرقد امام و شرکت در مراسم سالگرد ارتحال ایشان، تاثیرات خوبی بر روی مردم دارد که می توان اثرات آن را بعد از اعزام ها در سطح استان به وضوح مشاهده کرد.
وی در ادامه به قیام 15 خرداد اشاره کرد و گفت: امام راحل تأکید داشتند که این روز باید برای همیشه به عنوان ایام ا.. گرامی داشته شود.
وی اظهار کرد: باید مراسم روزهای 14 و 15 خرداد به علت بزرگ بودنشان به صورت جداگانه در سطح استان برگزار شود و دستگاه های مربوطه نیز به همراه مجمع نمایندگان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برنامه های خود را ارائه دهند تا بتوانیم امسال به نحو احسن برنامه ها و کارهای خود را انجام دهیم.
وی تاکید کرد: اگر این برنامه ها خوب برگزار شود، آثاری هم چون انسجام و وحدت را به همراه دارد که ما نیز به این وحدت در جامعه نیاز داریم.
7467/602
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن