تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن در گرفتارى صبور است، و منافق در گرفتارى بى تاب.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820823555




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ویژگی متمایز ارتش جمهوری اسلامی ایمان و اعتقاد به پروردگار یکتاست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گلستان امیر خمری:
ویژگی متمایز ارتش جمهوری اسلامی ایمان و اعتقاد به پروردگار یکتاست
گرگان - خبرگزاری مهر: ارشد نظامی آجا در استان های گلستان و مازندران گفت: یکی از ویژگی‎ها که ارتش جمهوری اسلامی ایران را از ارتشهای دیگر متمایز کرده ایمان و اعتقاد به پروردگار یکتا است.



به گزارش خبرنگار مهر، امیر منصور خمری صبح جمعه در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت روز ارتش در گرگان برگزار شد، معنویت  و توکل به پروردگار را پشتوانه ارتش بیان کرد و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز با این پشتوانه ، آماده‎تر از همیشه حاضر برای دفاع کشور تلاش می کند و هرگونه تهدید یا تجاوز را قاطعانه پاسخ خواهد داد.

وی افزود: اقدام ارزنده ارتش استفاده از زمان صلح برای افزایش توانایی های خود است و برای آمادگی و بالا بردن توان نباید هیچ لحظه‎ای را از دست داد.

وی با بیان این که ارتش جمهوری اسلامی همواره دستورات مقام معظم رهبری را راهبرد خود قرار داده است گفت: همواره با برگزاری رزمایش های مختلف توانایی و آمادگی نیروها و تجهیزات خود ار سنجیده ایم و دشمن باید بداند ارتش بیشتر آن چه که فکر می کند توانایی مقابله با زیاده خواهی های آنان را دارد. امیر خمری تصریح کرد:ارتش جمهوري اسلامي با فرماندهي فقيه زمان، فرماندهي كل قوا  هميشه از كشور دفاع مي كند و در برابر هر گونه تهديد و توطئه به سرزمين مي ايستد. وي در ارتباط با نقش ارتش در پيروزي انقلاب عنوان داشت: ارتش به همراه امت اسلامي در هنگام پيروزي توانست نقش كليدي را ايفا كند به طوري كه به فرمان امام خميني (ره) سربازان و فرماندهان پادگان ها را ترك كردند و به انقلاب پيوستند. فرمانده لشگر 30 پياده گرگان بیان داشت: ارتش به عنوان یک فرآیند بی نظیر انقلاب در منظر ولایت و مسئولین کشور است که باید بتوانیم برای بالا بردن توان امنیتی کشور و برای آبرومند کردن ملت از هیچ تلاشی فرو گذاری نکنیم. وي خاطرنشان كرد: در زمان صلح بهترین دفاع ارتقاء سطح آمادگی رزمی است و ارتش با اقتدار به عنوان عنصری با ارزش انقلاب با عزم ملی و مدیریت جهادی  می تواند وفاق  ملی را به دنبال خواهد داشت.  


۱۳۹۳/۱/۲۹ - ۱۳:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن