تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814975943




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم در دسترس بودن آب برای کودکان در کلاس‌های درس


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
لزوم در دسترس بودن آب برای کودکان در کلاس‌های درس
مطالعات نشان می دهند که کودکان در مدرسه به ویژه در کلاس‌های درس، باید به طور مناسب به آب آشامیدنی دسترسی داشته باشند و نباید آنها را از نوشیدن آب منع کرد.


مهدی فهیمی استادیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: از جمله مهمترین نگرانی‌های بهداشتی در جامعه امروزه افزایش موارد چاقی و اضافه وزن در کودکان است.


وی با بیان اینکه روش‌های نادرست زندگی و افزایش زندگی‌های شهر نشینی عاملی مهم در بروز بیماری و نارسایی در کودکان است، اظهار داشت: متاسفانه برخی از اقدامات در محیط‌های آموزشی به ویژه در مدارس، موجب افزایش خطر ابتلا به بیماری و اختلال در بین کودکان شده است.


وی تاکید کرد: مطالعات نشان می‌دهند که کودکان در مدرسه  به ویژه در کلاس‌های درس، باید به طور مناسب به آب آشامیدنی دسترسی داشته باشد و نباید آنها را از نوشیدن آب منع کرد.


فهیمی با  اشاره به لزوم در دسترس بودن آب در کلاس‌ها، یادآور شد: باید در کلاس‌های درس در مدارس، بطری‌های آب قرار داده شود تا دانش آموزان بتوانند در مواقع نیاز و البته با نظارت معلم، آب بنوشند.


انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن