تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805251887




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پدر شناگر جوان شیرازی: برنامه تمرینی رهام متفاوت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پدر شناگر جوان شیرازی: برنامه تمرینی رهام متفاوت است تهران - ایرنا - پدر رهام پیروانی که فرزندش در رقابت های بین المللی شنا دبی موفق به کسب ورودی A المپیک جوانان 2014 نانجینگ چین شد، گفت: موفقیت فرزندم به دلیل متفاوت بودن تمریناتش است که سبب شده در این سالها رکوردهای ایران را جابه جا کند.


پیمان پیروانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا همچنین در مورد حضور جداگانه فرزندش در رقابت هایی بین المللی شنای دبی افزود: فرزندم به صورت توریستی در رقابت های بین المللی شنای دوبی شرکت کرد و قانونی از کشور خارج شدیم و براساس همان قوانین هم به کشور بازخواهیم گشت.
وی اظهار کرد: در سه سال گذشته رییس فدراسیون شنا چهاربار عوض شد و مدیریت افراد مختلف را تجربه کردیم و اگر من می خواستیم با فدراسیون هماهنگ باشم باید چهار روش تمرینی را برای فرزندم در پیش می گرفتم. اما در این سه سال با یک مربی و یک روش پیش رفتم و نتیجه هم گرفتم.
وی ادامه داد: رهام در سه سال گذشته 54 بار رکورد کشور را جابه جا کرد و در سال 92 بیشترین تعداد رکورد شکنی را در فدراسیون داشت و تنها شناگری است که در تاریخ شنای ایران ورودی A را کسب کرده است.
پیروانی افزود: چند مرتبه از رهام برای حضور در اردوهای تیم ملی دعوت شد و فشار آوردند که حتما باید در اردو شرکت کند، اما برنامه تمرینی فرزندم متفاوت است. همه جای دنیا به همین صورت است و هر شناگر با مربی خودش تمرین می کند و ورزشکار فقط در رقابت های انتخابی حاضر می شود و اگر نتیجه لازم را کسب کرد به عضویت تیم ملی درخواهد آمد.
وی یادآور شد: در این سالها فرزندم به صورت انفرادی و زیر نظر مربیان خودش به تمرین پرداخت که خوشبختانه نتایج قابل قبولی را کسب کرد.
پیروانی ادامه داد: مشکل فدراسیون اکنون این است که فرزندم بدون کمک آنها موفق به کسب ورودی A المپیک جوانان در دبی شده است.
پدر شناگر جوان ایرانی در پاسخ به سووال ایرنا که آیا نمی توان این مساله را به نحوی حل کرد که رهام به عنوان یک پدیده در خدمت تیم ملی باشد ،گفت: تنها کاری که می شود کرد این است که یک نفر خارج از فدراسیون در این خصوص تصمیم گیری کند.
وی ادامه داد: فدراسیون اکنون سیاست بچه گانه چماق و هویج را در پیش گرفته است . از یک سو می گویند مشکلت چیست و از سوی دیگر برخورد دیگری دارند و اگر امکان داشت مشکلات ورزش شنا را در برنامه 90 مطرح کنیم حدود یک ماه می توانستیم در این مورد صحبت کنیم .
پیروانی با اشاره به مصاحبه سرمربی تیم ملی شنا مبنی بر این که کسب سهمیه ورودی رهام پیروانی مورد تایید فدراسیون نیست ،گفت: رقابت های شنا دبی زیر نظر فدراسیون بین المللی شنا (فینا) برگزار شد و تنها کاری که فدراسیون می تواند انجام دهد آن است که رهام را به المپیک جوانان اعزام نکند در صورتی که سهمیه کسب شده در روزهای آینده درسایت فینا ثبت خواهد شد.
به گفته وی، آیا کسب این سهمیه منافع ملی نیست که سرمربی تیم ملی شنا می گوید ما منافع ملی را زیرپا گذاشته ایم.
پیروانی در پایان با تقدیر و تشکر از تلاش های مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان فارس گفت: برای آماده سازی رهام درسه سال گذشته والری (سرمربی اوکراینی)، علی اردشیری (بدنساز)، آرش شمس (مساژور) و دکتر علی طاهری (مشاور پزشکی ورزشی) تلاش زیادی داشتند.
رهام پیروانی در حال حاضر 17 سال سن دارد.
سرمربی تیم ملی شنا هم پیش از این در گفت و گو با ایرنا گفته بود که سهمیه کسب شده از سوی رهام پیروانی در رقابت های بین المللی شنای دبی برای المپیک جوانان 2014 نانجینگ چین مورد تایید فدراسیون نیست، زیرا وی بدون مجوز در این مسابقه ها شرکت کرده است.
عباسعلی کشتکار این مشکلات را مربوط به دوره رییس قبلی فدراسیون شنا دانست و افزود: در آن زمان رییس فدراسیون این مجوز را به شناگران داد تا در استان های خود و با حضور مربیان خارجی تمرین کنند که رهام پیروانی به شهر خودش شیراز رفت و بعد از آنجا یک سالی هم در کیش با والری مربی اوکراینی به تمرین پرداخت.
رهام پیروانی به صورت آزاد و با هزینه شخصی در رقابت های بین المللی شنای دوبی شرکت کرد و در ماده ٢٠٠ متر کرال پشت با کسب رکورد ورودی A المپیک جوانان 2014 به عنوان نفر اول راهی فینال این رقابت ها شد و با کسب مدال طلا سهمیه ورودی A المپیک جوانان 2014 را کسب کرد.
تیم شنای جوانان ایران در رقابت های بین المللی شنای دبی (3 تا 7 اردیبهشت) پنج سهمیه المپیک جوانان را کسب کرد که در این رقابت ها نیما عبداللهی در 50 متر پروانه، آریا نسیمی شاد در ماده 200 متر قورباغه و ماده 100 متر قوباغه، محسن مهمان نواز در ماده 50 متر کرال پشت و شایان عظیمی در ماده ٥٠ متر قورباغه سهمیه المپیک جوانان را کسب کردند.
بازی های المپیک جوانان و نوجوانان 2014 نانجینگ چین ( 16 تا 28 اوت )25 مرداد تا ششم شهریورماه امسال برگزار می شود.
همچنین روز گذشته فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو برای روشن شدن وضعیت رهام پیروانی دلیل غیبت او در اردوی تیم ملی و چگونگی حضورش در مسابقات بین المللی دبی اطلاعیه ای را صادر کرد.
در این اطلاعیه آمده است: یکی از وظایف اصلی فدراسیون های ورزشی بستر سازی برای حضور قهرمانان در مسابقات مختلف و زمینه سازی برای ارتقای سطح کیفی آن هاست. در این زمینه فدراسیون شنا ایران هم همواره در صدد زمینه سازی برای حضور موثر شناگران مستعد و ارتقای سطح این رشته ورزشی برآمده است.
فدراسیون شنا در این اطلاعیه متذکر شد که در مورد موضوع رهام پیروانی ، دلیل حضور نداشتن او در اردوی تیم ملی و چگونگی شرکت در مسابقات بین المللی دبی باید چند نکته مهم را یادآور شد.
- رهام پیروانی بلافاصله پس از مسابقات لیگ برتر در تاریخ ۶ بهمن۱۳۹۲ به اردوی تیم ملی دعوت شد اما از حضور در اردو امتناع کرد.
- در تاریخ ۷ بهمن ۱۳۹۲ محمد کاظم مداحی فر(رئیس هیات شنای استان فارس) نیز رسما از رهام پیروانی برای شرکت در اردوی تیم ملی دعوت کرد.
- سرمربی تیم ملی در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ در نامه ای به رئیس فدراسیون غیبت رهام پیروانی را در اردوهای تیم ملی اعلام کرد و خواستار رسیدگی شد.
- بنا به این نامه رییس کمیته فنی شنا در تاریخ ۱۴ بهمن ۱۳۹۲در نامه ای درخواست تشکیل کمیته انضباطی و بررسی دلایل غیبت رهام پیروانی را کرد. تاریخ ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ دعوت نامه کمیته انضباطی برای رهام پیروانی صادر و ابلاغ شد.
- در تاریخ ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ رای کمیته انضباطی در مورد رهام پیروانی صادر شد و بر این اساس با استماع اظهارات پدر شناگر و محرز نبودن تخلف او اعلام شد که از آن تاریخ به بعد رهام پیروانی مکلف به حضور در اردوی تیم ملی تحت تایید سرمربی تیم ملی است و چنانچه از این امر تخلف کند از شرکت در مسابقات بین المللی محروم خواهد بود.
- کادر فنی تیم ملی به صورت رسمی در تاریخ ۲۴ اسفند ماه بار دیگر از رهام پیروانی برای شرکت در اردوی تمرینی دعوت کرد.
- در تاریخ ۱۶ فروردین ۱۳۹۳ رئیس کمیته فنی شنا در نامه ای به رئیس فدراسیون با توجه به رای کمیته انضباطی بار دیگر اعلام کرد: در صورتی که رهام پیروانی از حضور در اردوهای تیم ملی سرباز زند محروم از شرکت در مسابقات بین المللی خواهد بود. با وجود رایزنی های ریش سفیدان و بزرگان شنا، رهام پیروانی در نهایت حاضر به حضور در برنامه های تیم ملی ایران نشد.
- رهام پیروانی بدون مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش ایران و با اسم یک باشگاه در مسابقات دبی شرکت کرد و ورود وی به این مسابقات به عنوان عضوی از تیم ملی شنا جوانان ایران نبود.
همچنین دبیر فدراسیون شنای ایران با اظهار تاسف از این مساله اعلام کرد که موضوع رهام پیروانی و عدم تبعیت او از حضور در تیم ملی ایران به زودی در کمیته فنی شنا و کمیته انضباطی بررسی و در نهایت با نظر رئیس فدراسیون اعلام می شود.
ورزشی (4)**1067**1581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن