تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درگذشت عالم مصيبتى جبران ‏ناپذير و رخنه ‏اى بسته ناشدنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820994755




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تهاجم فرهنگی دشمن بنيان خانواده را تهدید می‌کند/ ضرورت ساخت مجتمع قرآن در سمنان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > سمنان سعدالدین:
تهاجم فرهنگی دشمن بنيان خانواده را تهدید می‌کند/ ضرورت ساخت مجتمع قرآن در سمنان
سمنان - خبرگزاری مهر: فرماندار و رئيس كارگروه تخصصي تحول اجتماعي فرهنگي شهرستان سمنان خواستار عرضه اوراق مشارکت وقف برای ساخت مجتمع قرآنی در این شهر شد و گفت: این امر در راستای مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن انجام می شود.



به گزارش خبرنگار مهر، حسن سعدالدین صبح یکشنبه در جلسه كارگروه تخصصي اجتماعي فرهنگي شهرستان سمنان در محل فرمانداری با اشاره به شعار سالجاری، رونق اقتصاد و توجه به فرهنگ را محورهاي اساسي فعالیت مديران دستگاه هاي اجرايي و مردم در سال جدید دانست و بیان داشت: دشمنان نظام با برنامه ريزي بر روي نسل جوان و تهدید بنيان خانواده ها، اعتقادات و ارزش هاي مردم را هدف قرار داده اند و تلاش دارند هویت فرهنگی و دینی مردم ایران را از بین ببرند. وی با اشاره به تلاش دولت یازدهم در راستاي نهادينه کردن نقطه نظرات نخبگان و فرهيختگان در خصوص ارتقاء فرهنگ اسلامي در خانواده ها ادامه داد: نامگذاری امسال به نام سال اقتصاد و فرهنگ از سوی مقام معظم رهبری نقشه راه مسئولان و مردم را مشخص کرده است چرا که توجه به فرهنگ كاهش آسيب هاي اجتماعي و افزايش ارتقاء امنيت اجتماعي و تقويت و همبستگي و هويت ملي را در پی خواهد داشت. رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان از انتشار اوراق وقفی در شهرستان برای اولین بار خبر داد و افزود: هدف از این کار فراهم ساختن فرصت ارزشمند و معنوی عمل وقف برای همه آحاد و اقشار جامعه با میزان درآمدهای مختلف است.  حجت الاسلام سید سعید تقوی افزود: مرجع صدور انتشار این اوراق سازمان اوقاف و امور خیریه است که از طریق بانک ملت به عنوان بانک عامل در شهرستان به مردم شریف و خیرین محترم عرضه خواهد شد. وی از اختصاص پنج میلیارد تومان اوراق برای استان سمنان خبر داد و گفت: با هماهنگی و پیگیری های انجام شده مقرر شد مبلغ دو میلیارد تومان به شهرستان سمنان اختصاص یابد که بر اساس نظر این کمیسیون مقرر شده عواید این اوراق در امورات فرهنگی استفاده شود.  در پايان این جلسه مقرر شد ظرف مدت چند روز آینده توسط اداره مسکن و شهرسازی شهرستان چند نقطه از شهر برای ساخت مجتمع قرآنی و فرهنگی اختصاص یابد و توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان از روحانیان شهر و هیئت امنای مجتمع منصوب شوند.


۱۳۹۳/۲/۷ - ۱۱:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن