تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، شمشير بُرَّنده اى است بر ضد اهل باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820391438




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت ورزش رزم ملی ایرانی درشورای المپیک آسیا


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس فدراسیون هنرهای رزمی خبر داد: ثبت ورزش رزم ملی ایرانی درشورای المپیک آسیا شیراز - ایرنا-رییس فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ فو گفت: این فدراسیون در تلاش برای ثبت ورزش رزم ملی ایرانی در شورای المپیک آسیاست .اکنون برخی از کشورهای عضو این شورا به دنبال ثبت رزم ملی ایرانی به نام خود هستند اما اجازه چنین اقدامی را به آنها نخواهیم داد.


رضا حیدری روز یکشنبه درمجمع سالیانه هیات هنرهای رزمی و کونگ فو فارس اظهار داشت:مراجع تقلید و مسوولان ورزش کشور برای ثبت رزم ملی ایرانی در شورای المپیک آسیایی تاکنون از این فدراسیون حمایت کرده اند.
وی ادامه داد: متاسفانه در سال 92 به دلیل مشکلاتی که فدراسیون با آن روبرو بود 28درصد از ورزشکاران این رشته ورزشی را ترک کردند که این امر سبب افت کونگ فو ایران شد.ولی در سال جاری با برنامه ریزی های انجام شده به دنبال جذب قهرمانان و مربیان توانمند کونگ فو در کشور هستیم تا بدین وسیله شاهد شکوفایی دوباره این رشته در سطح کشور باشیم.
وی گفت : ایجاد شرایط برای اعزام ورزشکاران به مسابقات برون مرزی و میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا از جمله فعالیت هایی است که فدراسیون برای شکوفایی هرچه بیشتر هنرهای رزمی و کونگ فو دنبال می کند.
حیدری افزود : تکریم پیشکسوتان و حفظ احترام آنها از دیگر راهکارهایی است که باعث رشد و جذب بیشتر جوانان به این رشته در کشور می شود که در همین زمینه همزمان با میلاد حضرت علی(ع) سالن آموزشی فدراسیون به نام یکی از پیشکسوتان این رشته نامگذاری می شود.
به گفته وی ایجاد تعامل مناسب میان این فدراسیون با وزارتخانه های آموزش و پرورش، علوم ، تحقیقات و فناوری و نیروهای مسلح نیز باعث می شود تا زمینه رشد و شکوفایی هرچه بیشتر این رشته فراهم شود.
وی همچنین یادآور شد: خوشبختانه اکنون همدلی مطلوبی بین دست اندرکاران فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ فو با مسئولان 20 سبک فعال دراین رشته وجود دارد که این موضوع در آینده باعث موفقیت کونگ فو ایران در مجامع بین المللی می شود.
ورزشی **7638 **1581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن