تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819441730




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری نخستین جشنواره غذاهای سنتی در نیشابور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برگزاری نخستین جشنواره غذاهای سنتی در نیشابور خبرگزاری پانا: همزمان با بزرگداشت هفته زن ومعلم نخستین جشنواره غذاهای سنتی و محلی نیشابور با اهتمام سازمان فرهنگی وورزشی شهرداری برگزار خواهد شد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۷ ارديبهشت ساعت 10:20



به گزارش خبرگزاری پانا، ناصر نبی زاده مدیرعامل سازمان فرهنگی وورزشی شهرداری  و مسئول برگزاری نخستین جشنواره غذاهای سنتی نیشابور اظهار كرد: مهمترین هدف احیای غذاهای سنتی و بومی نیشابوری و بازگشت غذاهای سنتی به سبد غذایی مردم نیشابور بوده تا بتوانیم با معرفی غذاهای سنتی نسل جدید را با این نوع غذاها آشنا كنیم واین جشنواره  برای نخستین بار در نیشابور برگزار می‌شود.
وی افزود: معرفی آداب و رسوم و فرهنگ اصیلی ایرانی اسلامی، اشاعه فرهنگ تولید و مصرف غذاهای  نیشابوری و تجاری سازی غذاهای بومی در اماكن پذیرایی ، معرفی فرصت‌های شغلی و ایجاد اتحاد و همبستگی میان اقوام و گروه‌های ساکن و... از دیگر اهداف این جشنواره است.
نبی زاده عنوان کرد: شركت برای عموم در این جشنواره آزاد است و علاقه مندان می توانند با مراجعه به فرهنگسرای سیمرغ ، خانه فرهنگ شطیطه و خانه فرهنگ ملك نیشابور پس از ثبت نام غذای خود را به جشنواره ارائه دهند و روز پنجشنبه 11 اردیبهشت 93 در فرهنگسرای سیمرغ نیشابور از برترین‌های این جشنواره تقدیر خواهد شد.
مسئول برگزاری نخستین جشنواره غذاهای سنتی نیشابور خاطرنشان كرد: در  نیشابور بیش از یك صد  نوع غذای محلی، دم نوش و سرد نوش شناسایی شده كه متاسفانه مردم با آن آشنایی نداشته و امیدواریم در این جشنواره معرفی كنیم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن