تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى‏كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820840110




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استان البرز رتبه اول امنيت رابه دست آورد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۰:۲۳ق.ظ)
استان البرز رتبه اول امنيت رابه دست آورد علي فرهادي با اشاره به آماري که در رابطه با احساس امنيت مسافران در ايام نوروز در سطح کشور منتشر کرده است استان البرز را در جدول استان هاي امن رتبه يک کشور دانست.
به گزارش خبرگزاري موج، دادستان عمومي و انقلاب شهرستان کرج در حضور اصحاب رسانه گفت: قانون آيين دادسراي کيفري تا 6 ماه ديگر با تغييراتي مواجه است که از جمله اين تغييرات مي توان به استقرار 3 قاضي در دادگاه کيفري 1 اشاره کرد و از اين پس با سرعت عمل بيشتري به پرونده ها رسيدگي مي شود.
علي فرهادي با اشاره به اينکه حوزه مطبوعات و خبررساني يکي از ارکان با اهميت دموکراسي در جوامع است اظهار داشت: استان البرز و به ويژه شهرستان کرج از قديم الايام تا به حال هميشه پر خبر بوده و دستکمي از پايتخت کشور ندارد.
فرهادي در ادامه تاکيد کرد: اطلاع رساني به مردم در حوزه امنيت و نظم بخشي بسيار با اهميت است و وظيفه اهالي رسانه را دو چندان مي کند.
وي با اشاره به آمارها در حوزه قضايي در استان البرز گفت: وضعيت امور قضايي در سالي که گذشت از نظر کيفر خواست با شيب پايين و رو به کاهش بوده است.
دادستان عمومي و انقلاب کرج بيان کرد: از 30 هزار پرونده کيفرخواست در 2 سال گذشته با ريزش 10 هزار پرونده مواجه بوده ايم.
فرهادي با اشاره به آماري که توسط نيروي انتظامي در رابطه با احساس امنيت مسافران در ايام نوروزي در سطح کشور منتشر کرده است، افزود: طبق آمار ها استان البرز در جدول استان هاي امن رتبه يک را به دست آورده است و رتبه دوم در زمينه برقراري امنيت به استان سمنان تعلق گرفته است.
اين مسئول اظهار داشت: اولين جرمي که در رده نخست جدول جرائم در البرز وجود دارد سرقت است و متاسفانه بيشترين پرونده ها در دادگاه ها و دادسراها مربوط به اين جرم است.
وي با اشاره به اينکه اگر موقعيت هاي شغلي در جامعه فراهم شود ، ميزان جرم کاهش مي يابد،خاطر نشان کرد: سياه نمايي در البرز وجود دارد و اميدواريم با ايجاد موقعيت هاي شغلي و ايجاد اميد و شادي در جامعه از ميزان جرم ها به طور آشکاري کم شود.
فرهادي يادآور شد: با توجه به استان شدن البرز ديگر روند اجراي احکام طول نمي کشد و احکام بسياري از جرائم در استان صادر خواهد شد که به نوبه خود در برقراري نظم و امنيت در جامعه نقش به سزايي دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن