تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816350335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دامادي كه فوتبال را به عروسي خود ترجيح داد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: دامادي كه فوتبال را به عروسي خود ترجيح داد
مهم‌ترين چيزي كه من را مجاب به بازي كردن در اين ديدار كرد، عشق به يكي از مسئولان تيم به نام سيد احمد عقيلي كه به بيماري سرطان دچار شده است بود...
اسطوره‌كشي در فوتسال باب شده!  

قلم قرمز كشيدن روي نام بزرگان فوتسال دارد به يك عادت تبديل مي‌شود. اول شمس را كه يكي از بهترين مربيان دنيا بود ناديده گرفتند و بعد از او هم مصطفي نظري، دروازه‌بان تيم ملي را كنار زدند و گويا قرار هم نيست اين بازي تمام شود و به عقيده شمسايي، نفرات بعدي كشاورز و طاهري هستند: «متأسفانه اسطوره‌كشي در فوتسال باب شده. تا زماني‌كه مي‌توانيم از بازيكن استفاده مي‌كنيم، تاج طلايي بالاي سرش مي‌گذاريم و به او صخره طلايي و پنجه طلا مي‌گوييم، ولي وقتي بازيكني مثل نظري اتفاق كوچكي برايش رخ مي‌دهد كه خودش هم مقصر نيست، به راحتي كنارش مي‌گذاريم. از همان قديم با سيدمهدي ابطحي كه يك فرد بزرگ بود بد كردند. حسين شمس را كه تاريخ‌ساز بود و مثل او نداريم هم كنار گذاشتند. درباره خودم چيزي نمي‌گويم، در تيم ملي طاهري، كشاورز و حسن‌زاده از دوره قبل باقي مانده‌اند كه فكر مي‌كنم نفر بعدي كشاورز است و پس از او هم نوبت به طاهري مي‌رسد.»

دامادي كه فوتبال را به عروسي خود ترجيح داد

بازي حساس دو تيم آزادي گياهدان قشم و شاهين قشم كه هر دو در ليگ دسته اول فوتبال اين جزيره حضور دارند، مدافع تيم آزادي را بر آن داشت تا براي ساعاتي بازي را به مراسم عروسي خود ترجيح دهد. در اين بازي هر دو تيم براي بقا در ليگ مي‌جنگيدند و همين حساسيت باعث شد تا احمد هنرمند، مدافع تيم آزادي، مراسم عروسي خود را نيمه‌كاره رها كند و براي حضور در اين بازي حساس به ميدان برود و باعث پيروزي تيمش در اين رقابت شود. هنرمند در خصوص دليل اين تصميم‌گيري عجيبش به خبرگزاري فارس در قشم گفت: «مهم‌ترين چيزي كه من را مجاب به بازي كردن در اين ديدار كرد، عشق به يكي از مسئولان تيم به نام سيد احمد عقيلي كه به بيماري سرطان دچار شده است بود، به همين دليل به زمين رفتم و گفتم شايد با پيروزي در اين ديدار بتوانم شادي‌ام را با او و همشهريانم تقسيم كنم و به جرات مي‌توانم بگويم كه لذت پيروزي در اين ديدار نه تنها كمتر از شيريني عروسي، كه بيشتر هم بوده و اين لحظه بزرگ‌ترين لحظه زندگي من است.»


امسال سال توجه به مسائل فرهنگي در ورزش است

داود آذرنوش، رئيس سازمان بسيج ورزشكاران كه به استان زنجان رفته بود، در يك كنفرانس مطبوعاتي به برنامه‌هاي بسيج ورزشكاران در سال‌هاي گذشته و سال پيش‌رو اشاره كرد و با توجه به پيش‌رو بودن رويدادهاي مهمي چون جام جهاني فوتبال و بازي‌هاي آسيايي اينچئون، سال ۹۳ را سال توجه به مسائل تربيتي و فرهنگي در ورزش عنوان كرد: « ضمن در دستور كار قرار دادن موضوع تربيت براي بسيج ورزشكاران و سازمان بسيج مستضعفين در سال جاري، موضوعات تربيتي و توجه به اين مسائل به خصوص در قشر مربيان ورزش در دستور كار قرار دارد تا مربيان بتوانند در آينده روي جوانان اين سرزمين اثرگذار باشند. بسيج ورزشكاران در سال‌هاي گذشته نيز به موضوعات فرهنگي بسيار پرداخته و سال 93 را هم بايد سال مديريت جهادي در اين عرصه براي بسيج ورزشكاران با همكاي وزارت ورزش و جوانان بداند. بحث تربيتي يكي از سلسله كارهايي است كه يكي از آنها جشنواره مرشدخواني مي‌باشد و با توجه به فرهنگ غني و اصيل پهلواني و زورخانه‌اي، اين رشته مي‌تواند اثر زيادي در زمينه فرهنگي در ورزش كشور داشته باشد.»


چيزي كم از بوسني و نيجريه نداريم!

سه گل طلايي كافي بود براي تغيير سرنوشت يك ملت؛ سه گلي كه بعد از گذشت ماه‌ها، دليل تعريف و تمجيد‌هاي رسانه‌هاي ورزشي دنيا از گوچي مي‌شود. از پسري كه آرزويش بازي برابر 100 هزار تماشاگر بود و به همين دليل وقتي كه پا به آزادي گذاشت، هيچ فشاري احساس نكرد. گاردين، براي قوچان‌نژاد كه پررنگ‌ترين سهم را در صعود تيم ملي ايران به جام جهاني داشت، مي‌نويسد: «وقتي در سن پايين هستي، آرزوي چنين لحظاتي را داري. 110 هزار نفر در استاديوم حضور دارند. اين مسابقه بسيار مهمي است و ما به پيروزي رسيده‌ايم. شما اطراف را نگاه مي‌كنيد و مي‌بينيد مردم در حال گريه هستند و اين اشك به خاطر شادي است. اين مسئله به خاطر شماست. آنجا ايستاده‌ايد و موهاي بدنتان سيخ مي‌شود.» قوچان‌نژاد اما نه در خواب آن سه گل است و نه در بند اين تعريف‌ها، او تنها به آينده مي‌انديشد و سه بازي حساس در برزيل و به رغم كري‌خواني‌هاي برخي حريفان ايران معتقد است تيم ملي ايران مي‌تواند تيم دومي باشد كه از گروه صعود مي‌كند، چون از نيجريه و بوسني چيزي كم ندارد.




نویسنده : دنيا حيدري 
منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: 07 ارديبهشت 1393 - 09:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن