تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813051106




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنترل تغییر قیمت های ناشی از افزایش نرخ سوخت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: کنترل تغییر قیمت های ناشی از افزایش نرخ سوخت خبرگزاری پانا : معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: مسوولان تغییر قیمت های ناشی از افزایش نرخ سوخت را در بخش های مختلف بویژه حمل و نقل عمومی کنترل کنند.
۱۳۹۳ يکشنبه ۷ ارديبهشت ساعت 08:22



به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از  اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، شاپور رستمی در نشست کارگروه حمل و نقل سوخت افزود: افزایش قیمت حامل های انرژی بویژه سوخت اعلام و عملیاتی شده است و با برگزاری جلسات متعدد تصمیماتی گرفته شد که شرایط بگونه ای مدیریت شود که این امر کمترین تاثیرگذاری را بر معیشت مردم داشته باشد.

وی با تاکید بر تشدید نظارت ها در بخش حمل و نقل اظهار کرد: 700 هزار نفر جمعیت شهری داریم که افزایش قیمت سوخت با تاثیرگذاری بر حمل و نقل عمومی درون شهری، بر این جمعیت نیز به نوعی تاثیر خواهد گذاشت.

رستمی ادامه داد: دفتر شهری استانداری بر نرخی که توسط تاکسیرانی و اتوبوسرانی تعیین و اعمال می شود نظارت دقیق داشته باشد و از وضعیت حمل و نقل عمومی درون شهری بطور مستمر گزارش ارائه کند.

معاون استاندار بوشهر گفت: نرخ کرایه آژانس ها نیز باید ثابت باشد و هرگونه تغییر قیمت در این بخش باید با نظارت دقیق مسوولان مربوطه باشد.

وی افزود: تاکسی های درون شهری موجود به دلیل کم بودن و همچنین فرسوده بودن پاسخگوی نیاز مردم نیستند و باید با ساماندهی خودروهای مسافرکش شخصی این مشکل را برطرف کنیم.

رستمی یادآور شد: باید مسیرها را خطی کرده و تاکسی های گردشی را در قالب تاکسی های خطی ساماندهی کنیم.

معاون استاندار بوشهر گفت: مسوولان بگونه ای نظارت و عمل کنند که افزایش نرخ سوخت در بخش های دیگر از جمله کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت کمترین تاثیرگذاری را داشته باشد و برای مردم مشکلی ایجاد نکند .











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن