تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814220486




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زوج ايتاليايي: اصلا از انتخاب اصفهان پيشمان نيستيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۷:۳۶ق.ظ)
جشني به رنگ اصفهان زوج ايتاليايي: اصلا از انتخاب اصفهان پيشمان نيستيم زوج ايتاليايي که براي بازديد از ميدان نقش جهان اصفهان آمده بودند، گفتند: ما در ايران به دو شهر شيراز و اصفهان سفر کرديم، زنان ايران فوق العاده مهربان هستند.
به گزارش خبرگزاري موج از اصفهان، زوج ايتاليايي که براي اولين بار به ايران سفر کرده بودند گفتند: ما براي اولين بار بود که به ايران سفر کرديم و ابتدا به شهر شيراز رفتيم و حالا هم در ميدان نقش جهان اصفهان هستيم.
اين زوج شهر هاي اصفهان و شيراز را در مقابل با شهرهاي رم و ميلان و شهرهاي زيباي ديگر ايتاليا فوق العاده خواندند و گفتند: هر کدام از اين شهرها زيبايي ها يي را دارد اما اصفهان فوق العاده بود. ما در ايران به دو شهر اصفهان و شيراز سفر کرديم، زنان و مردم ايران فوق العاده مهربان هستند.
مونيکا،زن توريست ايتاليايي در پاسخ به اينکه آيا از آمدن به اصفهان لذت برديد، گفت: مردم ايران از لحاظ برقراري ارتباط خيلي عالي هستند و ما هميشه به دنبال شهرهاي تاريخي براي سفر بوديم و اصفهان و ايران بهترين گزينه هاي ما بود.
وي با بيان اين که ايران اولويت اول ما براي سفر نبود، گفت: ما قصد مسافرت ديگري را داشتيم و شهرهايي را هم به عنوان گزينه پيش روي خود داشتيم در حاليکه ايران گزينه ي اول ما براي مسافرت نبود، اما اصلا از انتخاب اين کشور و آمدن به شيراز و اصفهان پشيمان نيستيم، چون در اين سفر به ما خيلي خوش گذشت و ما خيلي لذت برديم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن