تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820416253




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرستان سلماس نیازمند احداث یک بیمارستان جدید است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شهرستان سلماس نیازمند احداث یک بیمارستان جدید است سلماس، ارومیه - ایرنا - رئیس شبکه بهداشت و درمان سلماس گفت: با توجه به وسعت شهرستان و وجود 200 هزار نفر جمعیت، ساخت یک بیمارستان جدید در این شهرستان ضروری است.


یعقوب مطلوب سلماسی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در سلماس در حال حاضر فقط در یک بیمارستان انجام می شود که پاسخگوی نیازها نیست.
وی افزود: اقدامات مقدماتی برای ساخت بیمارستان جدید از جمله مکان مناسب از سوی شهرداری و شورای شهر سلماس انجام شده و امیدواریم در چند روز آینده خبرهای بسیار خوبی برای مردم داشته باشیم.
وی بیان کرد: برای رفاه حال بیماران و مراجعان به بیمارستان خاتم الانبیاء سلماس نیز، تغییرات فیزیکی ارتقا و مرمت در داخل بیمارستان در بخش های مختلف انجام شده است و در راستای همین طرح ها محل جدید بخش رادیولوژی این بیمارستان که با اعتباری بافزون بر 200 میلیون ریال احداث شده به بهره برداری رسیده است.
وی با اشاره به اینکه بیمارستان خاتم الانبیاء سلماس با 185 تخت بیمارستانی تنها بیمارستان سلماس است گفت: احداث بیمارستان جدید تخصصی با 250 تخت به تصویب هیات دولت رسیده و بودجه دولتی خاص نیز برای کارهای اجرایی اولیه این بیمارستان اختصاص یافته است.
وی با اشاره به برنامه های هفته سلامت نیز افزود: تمام تلاش خود را برای بهبود ارتقای سلامت انجام می دهیم ولی باید به این نکته توجه داشته باشیم که برای بهبود سلامت جامعه باید همه مردم، متولیان سلامت و سیاستگذاران همت جهادی کنند تا بتوانیم جامعه ای سالم داشته باشیم.
مطلوب سلماسی به شعار امسال هفته سلامت با عنوان ˈیک عمر سلامتی با خودمراقبتیˈ اشاره کرد و گفت: از اقدامات لازم برای تحقق این شعار می توان به نگه داشتن وزن در محدوده مناسب، تغذیه سالم، پیروی از رژیم غذایی صحیح، توجه به اهمیت فعالیت بدنی، توجه به مضرات دخانیات و اقدام موثر برای ترک سیگار اشاره کرد که باید به این موارد توجه خاص داشت تا سلامت جامعه در حد متعادل تضمین شود.
وی افزود: اهمیت خودمراقبتی در سلامت جسمی و روحی بسیار زیاد است و باید از فرصت های پیش رو برای ارتقاء سلامت و سطح علمی جامعه نهایت استفاده را کرد.
شهرستان سلماس با 200 هزار نفر جمعیت در شمال استان آذربایجان غربی واقع شده است.
7127/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن