تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820736074




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيشرفت صنعتي منطقه با تزريق گاز به خط لوله دامغان - نکا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۳:۴۱ق.ظ)
استاندار مازندران تاکيد کرد: پيشرفت صنعتي منطقه با تزريق گاز به خط لوله دامغان - نکا فلاح جلودار گفت: تزريق گاز به مازندران از طريق خط لوله گاز دامغان به نکا، پيشرفت صنعتي منطقه را نيز بدنبال خواهد داشت.
به گزارش خبرگزاري موج، فلاح جلودار استاندار مازندران در جلسه بررسي وضعيت پروژه انتقال گاز از دامغان به نکا بيان داشت: مردم استان مازندران در فصل سرما با مشکل کمبود گاز مواجه اند که اتمام اين پروژه بسياري از مشکلات را رفع خواهد کرد.
وي افزود: توسعه صنعت و اشتغال درگرو تامين انرژي است و تزريق گاز به مازندران از طريق اين خط لوله، پيشرفت صنعتي منطقه را نيز بدنبال خواهد داشت.
وي بر همکاري همه جانبه همه دستگاه ها در جهت تکميل هرچه سريعتر پروژه انتقال گاز دامغان به نکا تاکيد کرد و ادامه داد: البته موضوع تملک اراضي و رعايت حقوق مردم امري ضروري و مهم است.
فلاح خاطرنشان کرد: هياتي به سرپرستي معاون عمراني استاندار به منظور بررسي وضعيت تملک اراضي مسير پروژه تشکيل شده و تا يک هفته آينده تصميم گيري نهايي با گزارش اين هيات اتخاذ خواهد شد.
گفتني است در اين جلسه مهندس غريبي، مديرعامل مهندسي و توسعه گاز کشور، جمعي از مديران کل دستگاه هاي اجرايي استان و مجريان پروژه حضور داشتند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن