تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819842387




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشتی گیران قم به 4 مدال مسابقات دانشجویان کشور دست یافتند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم با پایان رقابت در 16 وزن کشتی آزاد و فرنگی/
کشتی گیران قم به 4 مدال مسابقات دانشجویان کشور دست یافتند
قم - خبرگزاری مهر: رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور با توفیق کشتی گیران قمی در کسب 4 مدال نقره و برنز پایان یافت.



به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس برنامه ریزی معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قم این دانشگاه به مدت دو روز در اوزان مختلف هر دو رشته کشتی آزاد و کشتی فرنگی میزبان مسابقات کشتی قهرمانی مناطق دانشگاه آزاد کشور بود. بدین ترتیب مسابقات کشتی آزاد و فرنگی مناطق دانشگاه آزاد به میزبانی دانشگاه آزاد واحد قم برگزار شد و کشتی گیران فرنگی و آزادکار شرکت کننده در این دوره از پیکارها به میزبانی سالن ورزشی دانشگاه آزاد منطقه پردیسان قمبا یکدیگر پیکار کردند. کشتی گیران شرکت کننده در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی مناطق دانشگاه آزاد اسلامی کشور به میزبانی قم در تلاش برای کسب مدال های طلا، نقره و برنز این رقابت ها و قرار گرفتن بر روی سکوهای برتر در 8 وزن کشتی آزاد و 8 وزن کشتی فرنگی با یکدیگر پیکار کردند. در این دوره از مسابقات علاوه بر کشتی گیران آماده و مدعی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم، فرنگی کاران و آزادکارانی از دانشگاه های آزاد اسلامی استان‌های اصفهان، تهران، البرز و مرکزی نیز حضور داشتند و در مدت دو روز به میزبانی قم با یکدیگر سرشاخ شدند. کشتی گیران شرکت کننده در این دوره از مسابقات در حالی به مدت 2 روز به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قم با یکدیگر به رقابت پرداختند که ابتدا کشتی‌گیران آزادکار به مصاف یکدیگر رفتند و سپس پیکارهای مدعیان کسب مدال در رشته کشتی فرنگی برگزار شد. جدال کشتی‌گیران شرکت کننده در این اوزان در حالی در هشت وزن برگزار شد در حالی که اوزان رقابتی بین کشتی‌گیران آزادکار 57، 61، 65، 70، 74، 86، 97 و 125 بود و فرنگی کاران مدعی نیز در اوزان 59، 66، 71، 75، 80، 85، 98 و 130 به روی تشک رفتند. در حالی که قرار بود در پایان این دور هاز پیکارها نفرات اول و دوم هر وزن به مسابقات المپیاد دانشجویی راه یابند، در کشتی آزاد علی صدیق در وزن 61 کیلوگرم تیم کشتی آزاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم را به یک نشان برنز رساند و در کشتی فرنگی نیز یک نقره و دو برنز به تیم قم اختصاص یافت. در پایان مسابقات کشتی فرنگی این دوره نیز در وزن 85 کیلوگرم محمدعلی حیدری به مدال نقره رسید، در وزن 97 کیلوگرم مرتضی سلمان‌پور صاحب نشان برنز شد و در وزن 120 کیلوگرم محمد یاحقی با کسب مدال برنز به کار خود پایان داد.  


۱۳۹۳/۲/۶ - ۱۹:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن