تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از چند رنگى و اختلاف در دين خدا بپرهيزيد، زيرا يكپارچگى در آنچه حق است ولى شما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821154150




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس: ایران به پشتوانه دانش آموزان قله های علمی جهان را فتح کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده مجلس: ایران به پشتوانه دانش آموزان قله های علمی جهان را فتح کرده است ورامین- ایرنا – نماینده مردم شهرستان های ورامین ، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران اسلامی به پشتوانه دانش آموزان و آینده سازان ، قله های علمی جهان را فتح کرده است.


دکتر ˈسید حسین نقوی حسینی ˈ روز شنبه در دیدار با دانش آموزان مدرسه تیزهوشان فرزانگان ورامین گفت: امروز ایران اسلامی بر بلندای اقتدار عرصه های علمی جهان ایستاده و به پشتوانه دانش آموزان و دانشمندان متعهد و متخصص پله های ترقی را با سرعت پیموده است .
وی افزود: سرعت پیشرفت های علمی ملت ایران به حدی است که بسیاری از کشورهای غربی تاب آن را نداشته و سعی دارند در برابر آن بایستند.
نقوی حسینی بیان داشت: امروز آمریکا و کشورهای اروپایی ها از پیشرفت های ایران عصبانی هستند و نمی توانند تحمل کنند که ایران به حدی از پیشرفت رسیده که می تواند علم خود را گسترش دهد.
وی گفت: امروز دانش آموزان ایران اسلامی وظیفه دارند تا در سایه توجه به ارزش های اسلامی و جایگاه خود در تعالی فرهنگ جامعه به افتخار آفرینی پرداخته و نام ایران را در بلندای جهان پرآوازه کنند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی با تبریک فرارسیدن روز معلم گفت: معلمان از جایگاه والایی در جامعه برخوردارند و می توانند در زمینه رشد و توسعه هر چه بیشتر جامعه گام های موثری بردارند.
نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز اقشار مختلف جامعه باید در سایه همدلی و اتحاد در راستای منویات مقام معظم رهبری گام برداشته و مسیر را برای ارتقاء همه جانبه نظام مقدس جمهوری اسلامی هموار سازند.
تهرام/7254/1348 / 1539
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن