تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره‏هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، شيطا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814976553




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دايي: فقط در خواب مي‌توانيم آرژانتين را ببريم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: دايي: فقط در خواب مي‌توانيم آرژانتين را ببريم
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: فوتبال ايران نتوانسته پيشرفتي داشته باشد و متاسفانه بازيکنان خوب خارجي هم به کشورمان نمي‌آيند.

علي دايي در گفت‌وگو با شبکه برزيلي اظهار داشت: فوتبال ورزش بسيار مفرحي است و هميشه از اين رشته ورزشي لذت برده‌ام. در فوتبال ايران طرفدار قرمز و آبي داريم اما 95 درصد مردم ايران علاقه‌مند به فوتبال هستند.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: فوتبال ايران و آلمان غيرقابل مقايسه است. شايد در فوتبال ايران هوادار زيادي وجود داشته باشد اما از لحاظ سخت‌افزاري و نرم‌افزاري تفاوت‌هاي زيادي بين اين دو کشور وجود دارد.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در مورد حضور بازيکنان خارجي يادآور شد: فوتبال ايران نتوانسته پيشرفته چنداني داشته باشد و متاسفانه بازيکنان اندکي از کشورهاي خارجي به ايران مي‌آيند که عملکرد خوبي داشته باشند. نيلسون در ايران عملکرد خوبي داشت و توانست به خوبي از دروازه پرسپوليس محافظت کند.

دايي افزود: فوتبال در ايران در دست دولت است و اگر فوتبال ما در کشوري بود که اين رشته را متوجه مي‌شد شرايط به مراتب بهتري داشتيم. ما در جام جهاني فقط مي‌توانيم بخوابيم و بلند شويم و ببينيم که آرژانتين را شکست داده‌ايم. برزيل در دوره گذشته مرا نااميد کرد اما اميدوارم در اين دوره شرايط بهتري را داشته باشد.

وي خاطرنشان کرد: نمي‌توانم در مورد مشکلات تيم ملي ايران صحبت کنم اما همين که تيم ملي توانست به جام جهاني صعود کند کار بزرگي کرد و اميدوارم که بتواند در جام جهاني هم موفق باشد.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

شنبه 1393/02/06 16:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن