تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816533408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسابقات دوچرخه سواری کشور در ورامین برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران بذرافشان در گفتگو با مهر:
مسابقات دوچرخه سواری کشور در ورامین برگزار می شود
ورامین - خبرگزاری مهر: رییس اداره ورزش و جوانان ورامین گفت: با رایزنی های صورت گرفته، مسابقات دوچرخه سواری کشور همزمان با سالگرد قیام تاریخی کفن پوشان ورامین در دیار 15 خرداد برگزار می شود.



مجید بذرافشان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با هماهنگی صورت گرفته با فدراسیون دوچرخه سواری کشور و هیئت دوچرخه سواری استان تهران و با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام تاریخی 15 خرداد، مسابقات دوچرخه سواری کشور در ورامین برگزار می شود. رییس اداره ورزش و جوانان ورامین افزود: هماهنگی و جلسات مختلفی در این زمینه برگزار شده است و توانسته ایم رضایت مسئولین دوچرخه سواری را جلب کنیم، تا این مسابقات مهم در ورامین برگزار شود. وی با اشاره به ضرورت گسترش فرهنگ دوچرخه سواری ادامه داد: آلودگی هوا که بر اثر ایجاد ترافیک و استفاده بیش از حد از وسایل نقلیه موتوری ایجاد می شود، محیط زیست و سلامتی انسان ها را به خطر انداخته است به همین خاطر برخی از کارشناسان و سیاستگذاران سلامت و مدیریت شهری سعی در گسترش فرهنگ دوچرخه سواری در کشور دارند. وی اضافه کرد: برای داشتن نشاط، ورزش کردن و بخصوص شرکت در فعالیت‌های ورزشی گروهی مثل دوچرخه‌سواری بسیار موثر است و از همه مهمتر دوچرخه سواری علاوه بر اینکه می‌تواند برای شخص دوچرخه‌سوار مفید باشد می‌تواند به داشتن جامعه‌ای سالم و با نشاط و داشتن هوایی پاک نیز کمک کند. بذرافشان با اشاره به اهمیت گرامیداشت یوم الله 15 خرداد عنوان کرد: قیام 15 خرداد نقش به سزایی در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کرد به طوری که امام راحل فرمودند که جوانان معظم ورامین به ما حق ویژه ای دارند زیرا آنها در 15 خرداد زحمت کشیدند و جوانان خود را را از دست دادند. این مسئول ادامه داد: شهدای 15 خرداد شاگردان مکتب سیدالشهدا(ع) هستند، چراکه عزادار سیدالشهدا(ع) بودند، آنها در راه سیدالشهدا(ع) و دفاع از اسلام ناب محمدی(ص) از جان خود گذشتند و نشان دادند که به راستی پیرو اسلام و ولایت هستند. بذرافشان متذکر شد: مردم این منطقه در 15 خرداد 1342، دستگیری امام(ره) را تاب نیاورده و از خفقان و شکنجه های رژیم شاهنشاهی نترسیدند و با پای پیاده و در گرمای طاقت فرسای این فصل به سوی تهران حرکت کردند و در پل باقرآباد توسط سفاکان رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده شدند. وی گفت: در 15 خرداد 42 بار امانت و مسئولیت بر دوش آن عده ای بود که قیام کردند و به سوی قتلگاه رژیم منحوس پهلوی رفتند و امروز بار امانت و مسئولیت بر دوش وارثان این قیام است و اگر در 15 خرداد، قیام مردم ورامین و پیشوا باعث شد ایران تکان بخورد، امروز نیز مردم این دو شهرستان ثابت کرده اند که وارثان قیام 15 خرداد هستند.


۱۳۹۳/۲/۶ - ۱۴:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن